Sorteaza dupa:
Grid
  • Acasa
  • Categorie "2.0"
  • (  »   Page 2)

Categorie 2.0

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Oblyo_Retina-960x600_c.png

De la ideea la produsul final Oblyo.ro


Oblyo.ro se axează pe cea mai importantă resursă de a aduce clienţi şi anume Internetul. Ştim că fiecare detaliu contează în acest domeniu, acceptăm orice provocare, fiind conştienţi de importanţa marketingului online, de aceea facem totul cu profesionalism in acest domeniu.

Cu ce se ocupă Oblyo.ro?

Nu există afacere de succes fără promovare online în secolul actual, tehnologia a avansat şi noi odată cu ea. Cu siguranţă doriţi să fiţi găsiţi primii în rezultatele din motoarele de căutare. Orice novice a auzit de SEM, SEO dar nu toţi vă vor mulţumi cu profesionalism şi standarde ridicate la fel ca noi! Noi ne putem ocupa să vă conducem în top, pentru a creşte vânzările produselor/serviciilor dumneavoastră prin instrumente proprii şi ingenioase!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Despre-traficul-pe-blog-960x353_c.jpg

Despre traficul pe blog.


Am spus nu demult că un blog se poate transforma într-o „mașina de făcut bani”. Am vorbit despre principalele metode de a aduce bani pe el și am și enumerat câteva dintre cele mai populare modalități (ADSense, promovarea de brand-uri, vânzarea de spațiu publicitar etc.).

Însă nu oricine poate să aplice aceste metode. Mica marea problemă a majorității blogurilor este aceea că le lipsește traficul necesar pentru a face bani serioși din blog. Ratele de conversie, indiferent ce tip de produs promovezi sunt mici, 1% fiind considerată o rată bună. De aceea, fără un blog care să aibă un trafic decent nu vei putea niciodată să îți construiești acea „mașină de făcut bani”.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Nu-lăsa-arhiva-blogului-să-moară--960x567_c.png

Nu lăsa arhiva blogului să moară


Fiecare articol de pe blog pe care îl scrii este salvat în arhiva blogului, și acele arhive oferă un depozit profund de conținut care poate fi adus înapoi la viață din nou și din nou, într-o varietate de moduri. Nu numai că îți revigorezi conținutul din arhivă, dar oferi conținutului o a doua șansă la viață, dar, de asemenea, economisești și timp și efort. Revigorarea arhivei blogului de obicei durează mai puțin timp și mai puțin efort, decât crearea de conținut complet nou.

Cu alte cuvinte, creezi noi modalități pentru publicul blogului tău să vadă conținutul cel mai bun peste care au trecut de prima dată. Mai jos găsești cinci modalități creative pe care le poți pune în aplicare pentru revigorarea arhivei blogului tău.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Valorea-unui-video-în-marketing-960x478_c.jpg

Valoarea unui video în marketing


Clipurile video devin rapid nouă „monedă” în conținutul online. În mod evident, clipurile video fac parte din viața noastră personală de zi cu zi în online. Cu toate acestea, întreprinderile încă învață că video-urile pot fi un instrument de marketing profitabil.

Adaugă un nou îngredient în mixarea marketing-ului tău

Ca un marketer, scopul tău principal este de a obține public. El trebuie să treacă peste granițele impuse de Internet și trebuie să simtă mesajul pe care-l transmiți tu. Chiar dacă faci publicitate celui mai bun produs din lume, în cazul în care nimeni nu ascultă, nimeni nu cumpără. Deci, cum faci oamenii să te asculte? Vorbindu-le prin canale multiple!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/526a3bcdfb9893c3212de584b5a37e23_large-960x600_c.jpg

Vezi cum un cititor îţi utilizează blogul


Vizitatorii noi vor determina în termen de câteva secunde de la sosirea lor modul în care aceştia vor folosi blogul tău. În acelaşi mod în care prima impresie poate fi vitală în viaţa reală, atunci când vine vorba de interacţiune, prima impresie este esenţială şi în online.

Sarcina de astăzi este să faci unele analize asupra primei impresii atunci când vizitatorii folosesc blogul. Astăzi, vom desfăşura pentru prima dată o audiţie asupra cititorului pe blogul tău.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/04/Sa-mai-avem-incredere-in-blogeri-960x636_c.jpg

Blog gratuit vs Domeniu propriu .


Cred că e inutil să mai spun faptul că blogurile sunt o modalitate de a te exprima liber. Orice blogger îsi dorește libertate absolută când vine vorba de blogul său, iar acest lucru este ceva firesc.

Există bloggeri care investesc financiar în blogul lor, cumpărând un domeniu și plătind chirie, și există bloggeri care preferă să facă parte dintr-o platformă, pentru că, spun ei, este mai avantajos. La fel ca în orice altă situație, și aici avem argumente pro și argumente contra. Adevărul este că și o platforma cât și un domeniu independent au atât avantaje cât și dezavantaje. Despre acest subiect sunt multe de discutat, și dacă sunt persoane interesante pot lăsa comentarii, și eu voi reveni cu articole pe acest subiect. Astăzi vreau însă să lămuresc cea mai mare controversă când vine vorba de bloguri: tema.

Da, tema unui blog este importantă și nimeni nu poate nega acest lucru. Avem nevoie de culori potrivite pentru a nu obosi ochiul cititorului, o cromatică reușită, care să ofere o stare de bine, un meniu ușor de folosit….mai pe scurt, cam tot ce ii trebuie unui blog pentru a determina cititorul să revină.

În cazul în care blogul tău este independent, tu ai dreptul să îți alegi ce temă vrei, obținută prin ce metodă vrei, pentru că TU ești cel ce își va asuma mai apoi responsabilitatea pentru tema aleasă. Spre exemplu, dacă decizi să piratezi o temă, TU ești el care va suporta repercusiunile. Dacă vei fi acuzat de plagiat sau dacă tema piratată are anumite…surprize, tu ești cel ce va suferi consecințele.

În cazul blogurilor care aparțin de o platformă (gen wordpress, ebloguri, etc.), platforma mamă este cea care suportă repercusiunile pentru tema ta. Tocmai de aceea, platforma îți oferă o gamă mai mult sau mai puțin variată (depinde de platformă) de unde TU ÎȚI POȚI ALEGE tema dorită. Aceste teme au fost mai întăi verificate și sunt 100% sigure. Fără această măsură de precauție, securitatea platformei (cât și a blogurilor care fac parte din platformă) poate fi afectată de neatenția unui blogger neexperimentat, care și-a instalat o temă neverificată.

Platforma NU ÎȚI ÎNGRĂDEȘTE libertatea de mișcare. Tu ai dreptul să îți alegi tema dorită și să ți-o customizezi.

Acum că am stabilit acest lucru, mai am de adăugat câteva detalii, care sunt valabile însă doar pe eboguri.ro ( nu toate platformele oferă acest lucru). Sloganul nostru aici la ebloguri este „De la bloggeri pentru bloggeri” , tocmai de aceea suntem maleabili iar membrii echipei comunică deschis cu toți utilizatorii platformei. Dacă un utilizator este nemulțumit de gama de teme pusă la dispoziție și are alte sugestii, noi vom ține cont de acestea și vom face tot posibilul să găsim o temă care să îi satisfacă dorințele.

Vreau doar să subliniez faptul că, doar pentru că noi ca platformă suntem nevoiți să ne luăm anumite măsuri de securitate (cum fac de altfel toate platformele), lucru pe care îl facem mai ales pentru a vă oferi protecție vouă, utilizatorilor, asta nu înseamnă că vă îngrădim libertatea de mișcare, sau că vă impunem anumite lucruri. Fiecare blogger este stăpân pe blogul său, iar noi facem tot posibilul ca voi să fiți mulțumiți.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Relansarea eBloguri


Blogosfera este un organism viu, in continua transformare si, implicit, evolutie. Acest lucru este confirmat si de proiectele on-line care se reinventeaza pentru a se adapta cat mai bine nevoilor pietei. Exemplul cel mai concludent este cel al platformei de socializare pentru bloggeri eBloguri, care recent si-a schimbat infatisarea, abordand un nou design, adaptat noilor sale prioritati: promovarea eficienta si la indemana, care sa aduca plus valoare atat sponsorilor si clientilor lor, cat si bloggerilor. Astfel, prin intermediul propriei retele de bloguri (gazduite pe domeniul eBloguri), dar si a celorlalti bloggeri, daca sunteti reprezentantul unei companii in cautare de campanii on-line, fie ca este vorba de advertoriale sau concursuri de articole creative, eBloguri este solutia. Flexibil, adaptabil cerintelor si dorintelor dumneavoastra, dar si necesitatii produselor si serviciilor ce urmeaza a fi promovate, eBloguri este rampa de lansare pe care o cautati. Recunoasterea in blogosfera, dar si in retelele de Social Media prin intermediul unei pozitionari ingenioase a subiectului campaniilor realizate de eBloguri va confera notorietatea pe care o cautati si va garanteaza locul intre preferintele clientilor.

eBloguri organizeaza si promoveaza campanii de promovare in on-line, precum si concursuri pentru bloggeri, fiind deschis la orice propunere din partea firmelor interesate de reusita.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/07/merita2-960x386_c.png

MeritaCitit adoptat de money.ro


Astazi unul dintre cele mai mari site-uri din Romania, money.ro, a adoptat butonul Merita Citit . Multumim MONEY.ro !

Urmeaza update-uri  interesante pentru platforma … Asa ca stati aproape .

Oportunităţi de parteneriat

Merită Citit colaborează cu un număr mare de parteneri şi filozofia noastră este că niciun partener nu este prea mic sau prea mare. Dacă ai o idee în privinţa unei posibile colaborări între firmele noastre, vrem s-o auzim. De asemenea poate vrei să te uiţi ce punem la dispoziţia ta pentru a putea colabora. Puteti lua butonul de vot de aici

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Blogosfera un organism viu


Blogosfera este un organism viu, in continua crestere si, implicit, evolutie. Acest lucru este confirmat si de proiectele on-line care se reinventeaza pentru a se adapta cat mai bine nevoilor pietei. Exemplul cel mai concludent este cel al platformei de socializare pentru bloggeri eBloguri, care recent si-a schimbat infatisarea, abordand un nou design, adaptat noilor sale prioritati: promovarea eficienta si la indemana, care sa aduca plus valoare atat sponsorilor si clientilor lor, cat si bloggerilor. Astfel, prin intermediul propriei retele de bloguri (gazduite pe domeniul eBloguri), dar si a celorlalti bloggeri, daca sunteti reprezentantul unei companii in cautare de campanii on-line, fie ca este vorba de advertoriale sau concursuri de articole creative, eBloguri este solutia. Flexibil, adaptabil cerintelor si dorintelor dumneavoastra, dar si necesitatii produselor si serviciilor ce urmeaza a fi promovate, eBloguri este rampa de lansare pe care o cautati. Recunoasterea in blogosfera, dar si in retelele de Social Media prin intermediul unei pozitionari ingenioase a subiectului campaniilor realizate de eBloguri va confera notorietatea pe care o cautati si va garanteaza locul intre preferintele clientilor.

eBloguri organizeaza si promoveaza  campanii de promovare  in on-line, precum si concursuri pentru bloggeri, fiind deschis la orice propunere din partea firmelor interesate de reusita.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/03/SEO-960x498_c.jpg

Vrei să te promovezi? eBloguri o face pentru tine


Vrei să te promovezi? Vrei să afle lumea despre tine şi despre produsele pe care le oferi? Noi, cei de la eBloguri te putem ajuta în acest sens. Pe platforma ebloguri.ro, vom organiza pentru tine fel de fel de campanii de promovare. Vor vorbi despre tine, atât bloggerii de pe ebloguri.ro, cât şi bloggerii din exterior.

Lumea va afla astfel de tine şi de ceea ce tu le poţi oferi. Nu-i aşa că ţi-ai dori să se vorbească despre tine în Social Media, dar şi pe site-urile de ştiri? Ei bine, eBloguri te va ajuta şi în acest sens. Datorită acestei platforme vor auzi de tine toţi cei din Social Media, dar şi cei care intră pe site-urile de ştiri . Aşa că ai multe şanse ca cei doritori de lucruri frumoase şi de calitate să afle de faptul că tu le oferi.

De aceea te sfătuiesc să te gândeşti bine şi apoi să ne contactezi pentru ca putea să începem o campanie de promovare pentru tine.

Te aşteptăm!

 

Meniu