http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/blogging-960x600_c.jpg

Adaugă în articole link-uri


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Cineva, m-a întrebat cum am „construit” cititori pe blog. Unul dintre răspunsurile pe care i le-am dat a fost că am fost generos cu „conectarea” la alte bloguri.

Un blogger scria un articol şi sute de alţi bloggeri făceau trimitere la acest articol principal, cu articole care se construiau în jurul acelei idei iniţiale.

Rezultatul a fost că:
1. Ideile se răspândeau în întreaga blogosferă rapid.
2. Relaţiile dintre bloggeri au crescut cu fiecare link.
3. Blogurile tuturor au crescut.

În timp ce acest lucru se întâmplă şi astăzi pe bloguri într-o oarecare măsură, o mare parte din schimbul de link-uri s-a mutat la alte „medii online”, cum ar fi Twitter, Facebook, şi alte site-uri de bookmarking. În zilele noastre, bloggerii rareori „linkează” către alte bloguri pe blog-ul lor, deoarece ei o fac în altă parte, sau se simt că prin „legarea” asta, ar fi ajutat concurenţa.

Astăzi, sarcina ta este de a recupera „practica de conectare la alte bloguri” – de asemenea, numit şi outbound linking – prin scrierea de articole în care evidenţiezi ceea ce un alt blogger a scris în nişa ta.

Astăzi, vom scrie un „post link” – un articol ce linkează către cel puţin un alt blog. Motivele pentru a te „lega” la alte bloguri sunt următoarele:

1. Este o modalitate foarte bună de a oferi valoare cititorilor tăi. Cititorii întotdeauna apreciază link-uri incluse în propriile articole către un conţinut de calitate.

2. Creşte credibilitatea ta. Scrie regulat ceea ce alţii au scris în nişa ta, şi vei prezenta cititorilor tăi că eşti conectat şi la curent cu evoluţiile din domeniul tău.

3. Ajută să construiţi relaţii cu alţi bloggeri. Nu e nimic să trimiți unui alt blogger trafic pentru a face o impresie şi a construi legături. Nu numai asta, dar atunci când vă „legaţi” la ceilalţi într-un mod constructiv, care de fapt se bazează pe ideile lor şi adaugă valoare la conversaţia respectivă, această tehnică de multe ori duce la interacţiuni în curs de desfăşurare.

4. Ajuta la SEO. Unii profesionişti SEO susţin că „legarea” la conţinut relevat în nişa ta folosind cuvinte cheie relevante ca „texte ancore” poate afecta într-un mod bun vizualizarea asupra blogului de către motoarele de căutare.

1 comentariu

Meniu