Sorteaza dupa:
Grid
  • Acasa
  • Categorie "Blog"
  • (  »   Page 6)

Categorie Blog

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/wordpress-code-image-960x539_c.jpg

Greseli comune pe care le poti evita – WordPress


Cu toate opțiunile disponibile in WordPress este ușor sa faci greșeli care pot avea efect catastrofal asupra website-ului tau . Acestea sunt 4  dintre cele mai frecvente greseli WordPress și iata cum le poti evita:

1. Nu actualiezi WordPress -ul

Nu doresti să fii un adoptator-timpuriu, dar cu WordPress este important sa fii la zi . Au fost 7 versiuni de WordPress în 2013, 4 dintre aceste versiuni au fost update-uri de securitate sau de întreținere. Ce înseamnă acest lucru este că o vulnerabilitate, eroare sau o problema de securitate a fost identificată și Automattic au lansat un remediu pentru ea. Este întotdeauna cel mai bine să actualizezi cea mai recentă versiune în special atunci când acestea include update-uri de securitate.

Vă recomand o copie de rezervă a site-ul inainte de a aplica orice actualizare. A se vedea punctul 3 de mai jos.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/03/Google-AdWords-direct-pe-telefon.-960x502_c.png

AdWords App pentru Android


Începând cu data de 4 martie, deținătorii de telefoane cu sistem de operare Android posibilitatea sa descărce aplicația Google AdWords direct pe telefon.

Google a lansat aplicația AdWords, disponibilă în Google Play, pentru cei care au cel puțin Android 4.0.

Dacă ești deținătorul unui iPhone trebuie să mai astepți aplicația este în lucru .

Momentan, prin intermediul aplicației poți:

urmări statisticile campaniei tale
actualiza bid-urile și bugetele
primi alerte și notificări
implementa direct sugestiile primite de a-ți îmbunătăți campaniile
suna un expert Google

Descărcă aplicația de aici: AdWords App pentru Android.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/03/Cum-sa-fii-un-blogger-de-succes-960x480_c.jpg

Cum sa fii un blogger de succes?


Ce inseamna a fi un blogger de top? Evident, popularitatea unui blog se masoara in numarul vizitelor de pe blog.Iar aceste vizite pot avea doua surse : motoarele de cautare sau promovarea proprie a blogului prin diferite retele de socializare sau forumuri. Trebuie sa stiti ca traficul de pe motoarele de cautare nu va va transforma intr-un blogger de top. Lumea intra, citeste ce a cautat si apoi pleaca.

Brandingul” tau ca blogger se va crea din felul in care vei sti sa te faci cunoscut in lumea bloggingului. Evident, in primul rand va trebui sa ai un blog care sa placa. Atat ca design cat si ca ceea ce scrie pe el. A comenta pe alte bloguri care fac parte din nisa ta este una dintre metodele de a te face cunoscut, cu conditia ca aceste comentarii sa fie pertinente, la obiect si nu sa scrii doar trei cuvinte, doar de dragul de a-ti vedea numele pus acolo.

Fii activ in retelele de socializare, mai ales pe cele unde activeaza si alti bloggeri . Activ nu presupune doar in a-ti promova propriul blog. Inseamna sa iti faci prieteni, sa ajuti atunci cand poti sa o faci, sa dai sfaturi din experienta personala, daca o ai.

Stiu ca toate cele de mai sus presupun multa munca si mult timp. Dar nici Roma nu s-a construit intr-o zi .

 

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/02/hoster.ro-black-seo--960x619_c.png

Hoster.ro spammeri si obraznici .


 

hoster.ro black seo

Pe langa ca fac un spam infect sunt si prosti facuti gramada .

Hoster.ro

 

Ultimul update de Page Rank a avut loc pe 6 Decemberie 2013 draga Alexandru  …. Asta pentru cultura ta de babuin cretin . Spammeri de 2 lei . Amin !

Poti sa ai incredere intr-un „host” care vinde trafic ? Va recomand sa apelati cu incredere la dataprotection  daca primiti mesaje publicitare aka SPAM . 

Update : Babuinu nu se lasa cu spammul …

Update 2: Au ramas fara site … „Host serios” !

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/02/Fii-un-brand-in-blogosfera-960x638_c.jpg

Fii un brand in blogosfera


In ultimii ani gigantului Google ii plac mai mult cei care merg pe ideea de „brand”, mult mai mult decat blogurile sau site – urile care se bazeaza pe niste cuvinte cheie, oricare ar fi acestea. Dovada este faptul ca „exact match” pe domeniu nu iti mai asigura – ca pana acum – un loc de top in rezultatele de cautare.

Asa ca straduiti-va sa deveniti un brand ! Transformati-va numele propriu, numele domeniului, porecla sau nick name – ul cu care postati pe blog in simbolul vostru in lumea virtuala. Stiu, este destul de greu sa faceti acest lucru, presupune timp, munca, o prezenta activa pe retelele de socializare – si aici Google + nu este deloc de neglijat, ba chiar este mai important decat Facebook.

In afara de retelele de socializare, linkurile externe construite folosind ca anchor text cuvantul pe care voi il alegeti sa va reprezinte sunt un semnal de branding pentru robotii motoarelor de cautare. Acest cuvant poate fi denumirea domeniului vostru, numele personal, ba chiar porecla – daca voi considerati ca aceasta va reprezinta si vreti sa o transformati in brandul personal in lumea internetului.

De mare ajutor poate fi si simpla mentionare a acestui cuvant in articole scrise pe bloguri „mari”, chiar daca acest cuvant nu este si un link catre blogul vostru. In acest sens, puteti sa va folositi de guest posturi pe care sa le semnati folosind „brandul” vostru sau sa includeti in bio o referire la el.

Un brand nu se construieste intr-o zi sau o luna. Daca vreti acest lucru, inarmati-va cu multa rabdare si fiti pregatiti pentru un volum de munca urias.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/01/Blog-960x479_c.jpg

Ce trebuie să evite bloggerii?


Ne amintim cu toți cum e să fii la început de drum în blogosferă. Unii dintre noi încă suntem. Primi pași sunt timizi și nu ai nici cea ma vagă idee în legătură cu ce urmează să se întâmple. Așa cum e normal, mai facem și greșeli. Astăzi vom vorbi despre cele mai populare greșeli pe care un blogger trebuie să le evite.

În primul rând, fii cât mai constant în postarea articolelor pe blog. Nu trebuie să vezi asta ca pe o obligație sau să te gândești „Of, iar am de scris pe blog” și nici să scrii articole doar pentru a fi scrise, însă un blog lipsit de articole este un blog lipsit de cititori. Nu te aștepta ca cititorii să revină pe un blog unde sunt postate 2-3 articole pe lună. Dacă vrei cititori fideli, fi și tu fidel blogului tău.

Primul lucru ce ne atrage atenția când vine vorba de un articol sunt imaginile. Încearcă pe cât posibil să inserezi imagini în articolul tău, în special dacă este de dimensiuni mai ample (apropo, un text plin de detalii inutile este de evitat). Astfel, nu vei plictisi, iar uneori imaginile oferă explicații în plus. Ele sunt cruciale în blogurile de călătorii sau culinare. Uneori, simplele imagini pot constitui articole întregi și pot atrage atenția mai mult decât un articol bine scris.

Un lucru pe care în cred mulți #bloggeri este că în blogging e suficient să scrii articole, și blogul tău va deveni popular. Nimic mai greșit. Da, conținutul de calitate reprezintă piatra de temelie, însă e nevoie de mai mult de atât. Ai nevoie de promovare, însă cel mai important lucru: interacțiunea cu cititorii. Evitați să fiți unul dintre acei bloggeri care nu interacționează cu cititorii. Răspunde-le la comentarii și comunică cu ei. Cu siguranță le vei câștiga simpatia și fidelitatea.

Acestea fiind spuse, ce trebuie să evitați: să fiți neconstant în postări, să intrați prea mult în detalii, să aveți articole monotone (imaginile oferă viață) și să fiți insociabil. Simțiți-vă liberi să adăugați în comentarii orice lucru care ar trebui evitat când vine vorba de blogging.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/12/jocuri-online-960x640_c.png

(P) Când spunem copilărie, spunem râsete, vise, fericire și mai ales JOCURI.


Copilăria. Etapa plină de amintiri plăcute din viața fiecărui om. Când spunem copilărie, spunem râsete, vise, fericire și mai ales JOCURI.

Amintirile legate de jocuri diferă de la o generație la alta. Îi putem auzi pe bunicii noștri ce au crescut la țară povestindu-ne de jocuri colective jucate în mijlocul câmpului sau prin pădure. Îi putem auzi pe părinții noștri, sau chiar noi ne putem aminti, de jocurile de pe maidan, în care alergam de zor, ne ascundeam, ne supăram că ”numărătoarea nu e corectă” și ne împăcam în următoarele clipe.

Generațile actuale însă se vor uita puțin ciudat la noi când le vom împărtăși aceste povești. Nu cred că am mai văzut pe stradă copii jucându-se elasticul în ultimii ani. Deși vremurile s-au schimbat, jocurile nu au dispărut, ci s-au adaptat noilor realități. Astfel, tehnologia avansată a reușit să își pună adânc amprenta asupra a ceea ce copiii din ziua de astăzi numesc ”jocuri”.

În ultima perioadă Internetul a început să câștige o popularitate tot mai mare, iar în zilele noastre putem spune că ne este chiar indispensabil. Micuții noștri învață de mici cum să folosească un calculator/laptop/tabletă și pierd ore în șir distrându-se prin intermediul jocurilor online.

Nici nu e de mirare că sunt așa captivați, când Internetul ne pune la dispoziție o gamă atât de largă de jocuri online.Totul ține de preferințe: De la jocuri inspirate din basme, cu prințese și cavaleri, până la jocuri care îi ajută pe micuți să își dezvolte diferite abilități sau chiar simulează o realitate, cum ar fi condusul unei mașini.

Dacă e să ne gândim puțin, jocurile online ocupa printre primele locuri în topul motivelor pentru care folosim Internetul. Și când spun folosim, nu mă refer doar la adolescenți și copii. Ce adult ar putea rezista unui joc online cu o grafică atrăgătoare, ce trezește la viață copilul din el?

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/07/20-960x648_c.jpg

Dragi bucureşteni, nu uitaţi mesajul de la marşul „Fără bordUră”


Aşa cum spuneam, pe 19 iulie, am participat la un marş în Bucureşti, pentru redarea trotuarelor pietenilor. Protestul s-a numit „Fără bordUră”. Evenimentul a fost organizat de ActiveWatch, în frunte cu Mircea Valentin Toma şi echipa sa, dar a avut mulţi susţinători. „Adunarea” a avut loc la ora 11 în dreptul statuilor de la piaţa Universităţii, dar cei care s-au înscris ca voluntari au avut treabă mai de dimineaţă: în funcţie de zona în care locuiau, erau responsabili de o persoană cu dezabilităţi – urmau s-o însoţească la marş şi apoi, înapoi acasă.

Organizatorii au luat cuvântul, au adresat câteva cuvinte participanţilor, iar Angela Filote, şefa Reprezentanţei CE la Bucureşti, a reamintit că suntem europeni şi avem drepturi.

Reprezentanţii FNAPDR – proaspăt înfiinţata Federaţie Naţională a Persoanelor cu dezabilităţi – au fost, de asemenea, activi la eveniment, în frunte cu Daniela şi Peter Klaus Tontsch.

Participanţii cu dezabilităţi erau înarmaţi cu energie, curaj şi înverşunare. O altă cale de a-şi transmite mesajele au fost placardele care conţineau mesaje precum „borduri mari, probleme mari”, „oraşul este salvarea noastră”, „refuz să rămân condamnată la domiciliu” şi au scandat „ignoranţa voastră, condamnara noastră!”. O să mă opresc asupra acestor două ultime mesaje, deşi mai erau şi altele.

Evenimentul a avut ca scop atragerea atenţiei asupra trotuarelor stricate, bordurilor prea înalte, maşinilor parcare aiurea pe trotuare, etc. În opinia mea, au fost foarte puţini participanţi fără dezabilităţi. Dacă voi, bucureşteni, luaţi la pas oraşul şi vă enervaţi că din cauza maşinilor parcare pe aproape de clădiri vă murdăriţi hainele, sau puteţi foarte uşor să vă strecuraţi printre ele, puteţi foarte uşor, printr-un singur pas, să ocoliţi o groapă, să mergeţi pe şosea, să traversaţi un pasaj, aflaţi că nu este aşa uşor pentru persoanele cu dizabilităţi. Sunt persoane care nu văd – unde sunt semafoarele alea care ţiuie la culoarea verde? Cât de multe sunt în oraş? Vorbim de persoane în cârje, în scaune cu rotile – cum să se strecoare ele printre maşini?

Bucureşteni şi români de pretutindeni, nu ignoraţi problemele sociale, doar pentru că nu vă afectează prea tare în mod direct. Îi afectează pe alţii mai rău, îi marginalizează, în condamnă la privare de libertate, fără să fi comis vreun delict. Ar fi trebuit să fie un număr mai mare de participanţi, printre cei fără probleme de sănătate, ca să-i cunoască pe cei mai afectaţi de ignoranţa autorităţilor. Sunt oameni de toate vârstele, curajoşi, care luptă pentru viaţa lor.

Dacă aţi fi fost alături de mine şi aţi fi văzut la marş, printre alţii, o fetiţă în scaun cu rotile ,căreia nu-i dădeaţi nici 7 anişori, dacă o vedeaţi cum îşi croia singurică drum printre participanţi, poate v-aţi fi întrebat „de ce dr### stau eu în casă, când astfel de copii, tineri, mămici cu copii de 3-4-5 ani, merg pe jos 2 staţii de metrou, ca să atragă atenţia bucureştenilor şi autorităţilor că ignoranţa poate condamna şi omorî oameni?”

1

(prea puţini) Dragi reprezentanţi ai primăriilor din Bucureşti, nu aveţi scuză că nu realizaţi aceste probleme. A fost prea mediatizat acest eveniment , s-a scris şi se va mai scrie despre el, luaţi acţiunile necesare pentru a revolva aceste probleme.

Dragi bucureşteni, această problemă asupra căreia s-a atras atenţia prin marşul Fără bordUră, nu trebuie uitată. În viitor, înainte să mergeţi la vot, aruncaţi o privire în jur şi vedeţi dacă s-a rezolvat ceva. Nu votaţi aceleaşi persoane incapabile. Nu ignoraţi problema. Nu condamnaţi semenii voştri. Şi mai ales, nu fiţi egoişti.

Foto: Cristian Ionita

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Marsul Oras pentru oameni!


În București ne-am obișnuit cu:

– pietoni nevoiți să circule pe carosabil pentru că trotuarele au devenit locuri de parcare pentru masini;
– pietoni nevoiți să-și facă poteci pe trotuarele înzăpezite sau să meargă direct pe carosabi pentru că, iarna, deszăpezirile sunt prioritare pentru mașini;
– părinți nevoiți să se strecoare cu copiii (unii dintre ei fiind în cărucioare) printre sau peste obstacole cu titlu de lucrări edilitare;
– străzi și trotuare care se transformă în colectoare de precipitații, indiferent de anotimp;
– semafore sincronizate astfel încât să fie fluidizat traficul auto, fără pic de considerație pentru pietoni sau transportul public;
– lucrări de accesibilizare la nivelul spatiului public făcute în ciuda fizicii și a bunului simț.

Într-un oraș accesibil, toate persoanele au acces la spațiile publice, iar mersul pe jos este o alternativă viabilă, nu doar un act de curaj și agilitate.

Pe 19 iulie 2014, noi, pietonii, ieșim în stradă pentru un oraș pentru oameni! Noi suntem persoane cu dizabilități, persoane cu mobilitate redusă, persoane vârstnice, dar și soferi care înțelegem că, atunci când nu suntem în mașină, suntem și pietoni. Vrem să „accesibilizăm” agenda publică a autorităților, care este ocupată de străpungeri, lărgiri, pasaje rutiere, și prea puțin de calitatea spațiilor publice destinate mersului pe jos.

Vrem ca în București să avem opțiunea de a ne alege mijlocul de transport. Vrem ca oamenii să aibă opțiunea de a renunța la mașină, dar pentru asta avem nevoie de o infrastructură care să ne permită asta.

Vrem ca persoanele cu dizabilități să aibă drepturi egale la oraș. Lipsa unui oraș accesibil ține persoanele cu dizabilități dependente de un însoțitor sau chiar captive în propriile locuințe. Toate bunele intenții la nivel administrativ de inserție socio-profesională a persoanelor cu dizabilități, la nivelul Municipiului București, sunt compromise de un oraș care nu le permite un minim de independență.

Pe 19 iulie 2014, revendicăm orașul pentru oameni, un oraș accesibil, prietenos cu oamenii și care e conform cu reglementările și standardele urbanismului din zilele noastre. A venit momentul ca autoritățile din București să-și vadă și cetățenii, nu doar mașinile care ne tranzitează orașul.

Marșul va avea loc sâmbătă, 19 iulie, începând cu ora 11.00. Plecarea se va face din zona statuilor, Universitate și va ajunge la Piața Victoriei (traseu: Piața Universității, Bulevardul Nicolae Bălcescu, Strada C.A. Rosetti, Bulevardul Magheru, Piața Romană, Bulevardul Lascăr Catargiu, Piața Victoriei)

 

 Marsul Oras

 

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/06/Oana-Speranta-001-960x720_c.jpg

Un kilometru poate salva o viață


Oana-Speranta-001

Se spune că rutina ne este cel mai mare dușman. Ne determină să ne plafonăm, să ne lăsăm copleșiți de micile obstacole pe care noi le numim probleme și să nu avem o privire de ansamblu asupra lucrurilor. Ne determină să nu realizăm cât suntem de norocoși și de privilegiați. Acordăm prea multă importanță unor lucruri mărunte, și le oferim mai multă atenție decât merită. Un job stresant sau o relație care te face nefericit nu reprezintă probleme reale.

Aceste lucruri se pot schimba, totul depinde doar de tine. Problemele reale sunt acelea pe care nu le poți rezolva singur.

Există oameni cu probleme reale. Probleme de sănătate, care din păcate sunt incurabile.

Oana este una dintre acele persoane, care din nefericire are ocazia să cunoască adevăratul sens al cuvântului problemă. Ea sufera de o boală numită epidermaliză buloasă distrofică, încă de la vârsta de 6 ani. Această boală îi cauzează răni incredibil de dureroase pe toată suprafața corpului. La un moment dat, această boală lacomă a lăsat-o și fără degetele de la ambele mâini. Oana petrece o mare parte a timpului bandajată, pentru a evita infecțiile. Există calmante care îi mai alină durerea, însă acestea sunt scumpe și Oana nu și le poate permite.

Din fericire, în Germania există un tratament care ar putea opri avansarea bolii ei. Singurul impediment sunt cei 10 000 de euro, prețul tratamentului salvator.
Ce putem face noi pentru ea? Vizitează pagina Alerg pentru Oana, unde vei avea posibilitatea de a cumpăra kilometrii. Fiecare kilometru costa doar 1 euro, bani care se vor duce direct la Oana.

Mai multe detalii găsiți pe pagina campaniei. stepanadrian.ro

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/04/1979718_698521373518438_509171493444179073_n-960x1010_c.jpg

Prieteni bloggeri, va provocam la un concurs apetisant!


Prieteni bloggeri, va provocam la un concurs apetisant! Stim ca iubiti bloggingul si ca, pentru voi, promovarea propriului blog este foarte importanta. Tocmai de aceea, eBloguri s-a gandit sa va ofere sansa de a castiga premii nu pentru voi, ci pentru pentru blogul vostru. Premii care sa va aduca cititori si un sprijin consistent pe partea de SEO. Ce ziceti? Suna bine, asa e?

Si cum suspansul este bun doar in filme, va spunem imediat despre ce este vorba: eBloguri lanseaza un nou concurs adresat tuturor bloggerilor care au un blog activ, cu minim 10 postari. Va invitam sa studiati cu atentie platforma de socializare pentru bloggeri eBloguri.ro si sa postati un articol pe blogul vostru in care sa prezentati impresiile voastre in legatura cu aceasta si caracteristicile sale. Articolul trebuie sa contina minim un link do-follow pe ancora eBloguri.ro catre http://ebloguri.ro/. Va rugam sa copiati linkul articolului vostru in formular. Apreciem abordari ghiduse, sincere si interesante. Echipa eBloguri va citi cu atentie toate articolele voastre, tinand cont si de numarul de comentarii, aprecieri si distribuirea acestora in retelele de socializare. Anuntati-va toti prietenii, sa deschida calculatoarele, sa-si tina respiratia si sa ne urmareasca cu atentie, caci acum va spunem si care sunt premiile:

Locul I: un banner de 300 px, in sidebar, site wide pe expresspress.ro, site de stiri cu PR 5, timp de 1 an de zile

Locul II: un link in sidebar, pe index pe expresspress.ro, site de stiri cu PR 5, timp de 1 an de zile

Concursul se desfasoara intre 13 iunie 2014 si 13 iulie 2014, ora 23.59. Castigatorii vor fi anuntati in termen de o saptamana de la terminarea concursului printr-un articol special, iar premiile se acorda in trei zile lucratoare de la anuntarea lor… si asta e tot! A, inca ceva: bafta tuturor, inspiratie si spor la scris!

 

Meniu