• Acasa
  • Seo
  • Cele mai bune practici de SEO se vor schimba chiar dacă ne place sau nu !
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Cele mai bune practici de SEO se vor schimba chiar dacă ne place sau nu !


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Din fericire, intelegerea acestui „new age„, in materie de  SEO nu este la fel de consumatoare de timp sau resurse cum suna, deci cu atât mai repede poți începe sa faci schimbari asupra mentalității tale .

Cum a evoluat SEO în 2015.

Intelegerea modului cum a evoluat strategia pentru motoarele de căutare începe cu recunoașterea schimbărilor în primul rând. O modalitate foarte bună de a face acest lucru este prin prin compararea diferitelor sarcini și metode de SEO și apoi se uită ce a fost propus în trecut față de ceea ce este recomandat de motoarele de căutare acum, în prezent.

QuickSprout a publicat un infographic excelent, pe care il puteți vedea mai jos, in care sunt subliniate vechi metode SEO față de noi metode SEO. Luați în considerare câteva dintre schimbările din industrie .

 

SEOThenVsNow

SEO gândire.

Trecut: În trecut, obiectivul cel mai important a fost concentrarea pe anumite cuvinte cheie si obtinerea unui loc cat mai bun in SERP. Unii au crezut ca daca ai ajuns acolo este de ajuns .

Prezent: Experti SEO  trebuie să se concentreze mai mult asupra reputației unui brand, modul în care oamenii interactioneaza cu care acesta, precum și calitatea produsului / serviciului. În cele din urmă se  pune accent pe acest lucru si ce ar trebui îmbunătățit prin creșterea acțiunilor si legaturilor naturale de pe web, dar în cele din urmă accentul trebuie să fie pus pe modul în care brand-ul este privit de catre public .

Mentalitatea cuvintelor cheie.

Trecut: Experții  SEO se concentrau pe un cuvânt cheie major. Ei cercetau pentru a găsi un cuvânt cheie pe care sa il rankeze in SERP, iar apoi se concentrau numai pe acel termen .

Prezent: In prezent trebuie sa te concentrezi mai mult pe căutări long tails (coadă lungă).

Abordare de conținut

Trecut: Conținutul trebuie mereu să fie scris pentru cititori, dar asta nu inseamna ca experții SEO o faceau. În trecut accentul a fost pus pe conținut scris, care putea sa rankeze mai bine in SERP .

Prezent: Datorită algoritmului Panda, experții seo au învățat repede că cititorii trebuie să fie cei ce scriu conținutul, în primul rând., așa cum întotdeauna ar fi trebuit sa fie. Conținutul se concentreaza acum pe relevanța și angajarea publicului.

Urmeaza un articol despre „Cele mai bune practici de Link Building” stati aproape.

Descarca  ghidul pentru un rating de calitate  pus la dispozitie de catre  ebloguri  .

 

Meniu