http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/11/Wordpress-SEO-960x600_c.png

Cum folosesc cuvintele cheie


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Cuvintele cheie – sau keywords in engleza – sunt acele cuvinte pe care vreti sa aveti o pozitie cat mai buna in rezultatele motoarelor de cautare. Tinta oricarui blogger sau webmaster este sa fie rankat pe prima pagina pe anumite cuvinte de cautare.

Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa aratati motoarelor de cautare ca aceste cuvinte exista pe blogul /site-ul vostru. Desi a apus perioada in care cuvintele cheie puse gramada pe blog, in descriere sau in titlu te urcau in rezultate cu viteza luminii, asta nu inseamna ca nu trebuie sa fiti atent cum si unde le folositi.

Daca nu esti pe prima pagina, nu existi!

In primul rand in titlul blogului sau articolului sau categoriei pe care o vreti pozitionata cat mai sus. Acolo cuvintele cheie trebuie sa fie primele  sau cat mai aproape de inceputul titlului. Daca, de exemplu, vreti sa fiti cat mai sus pentru cuvintele „glume bune”, nu este acelasi lucru un titlu de genul ” Glume bune pentru a-ti inveseli ziua” cu un titlu „Citeste pe blogul meu niste glume bune care sa te faca sa mori de ras” sau cu un titlu de genul „Glume bune pe net, citeste toate glumele bune acum”. Primul titlu este ok, al doilea titlu are cuvintele cheie mult prea departe, al treilea titlu are prea multe cuvinte cheie, asa ca primul va obtine un rank mai bun decat celelalte doua.

In al doilea rand cuvintele cheie trebuie sa se gaseasca in descriere, dar nu mai mult de doua – trei ori. Google o fi el robot, dar nu e idiot, sa nu uitati acest lucru. Pentru exemplul de mai sus, o descriere corecta si care va ajuta in obtinerea unui rank bun ar fi „Citeste niste glume bune care sa te faca sa uiti de necazuri in fiecare zi. Pentru ca aici gasesti cele mai bune glume de pe internet”. Dupa cum vedeti, cuvintele cheie sunt puse in forme diferite, ceea ce nu „irita” motoarele de cautare.

Citeste si...   Ghid pentru rating de calitate - Conţinut Suplimentar

In al treilea rand cuvintele cheie trebuie obligatoriu sa se regaseasca in meta tagul keywords. Desi nu mai are aceeasi importanta ca si pana acum, acest tag inca ajuta motoarele de cautare in stabilirea rankingurilor. Dar nici aici cuvintele cheie nu trebuie folosite pe principiul „cu cat mai multe cu atat mai bine” pentru ca este suficient daca le scrieti de doua, maxim trei ori si le suplimentati cu cuvinte cheie asemanatoare. De exemplu, puteti folosi „glume bune,bancuri,cele mai bune glume,haioase,amuzante,glume tari,bancuri bune,glume”.

In al patrule rand – dar nu cel din urma – cuvintele cheie trebuie sa se gaseasca in continutul blogului sau articolului intr-o proportie decenta. Nu folosite la fiecare 5 cuvinte, dar nici sa lipseasca total, sau sa fie aruncate undeva, pe la jumatatea articolului. Totul trebuie facut cu moderatie si bun simt, mai bine zis, pe principiul „daca iti place tie, va placea si celorlalti si, poate, si lui Google”

Sper ca acest articol va va ajuta sa fiti pozitionati cat mai sus pe cuvintele cheie pe care vreti sa fiti gasiti in motoarele de cautare.

Meniu