• Acasa
  • Seo
  • Cum să faci guest post în scopuri SEO
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/SEO-960x600_c.png

Cum să faci guest post în scopuri SEO


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Optimizarea motorului de căutare (SEO) evoluează prin multe schimbări. În termeni simpli SEO nu este altceva decât optimizarea blogului pentru motoarele de căutare; pentru a fi afișat în primele rezultate de căutare.

Google este cel mai eficient motor de căutare, mai ales când vine vorba de a aduce trafic maxim pentru blogul tău. Google a simțit faptul că mulți webmasteri utilizează „black hat seo” prin intermediul unor diverse tehnici, cum ar fi umplutură de cuvinte cheie, pagini de intrare, link spam. Astfel, Google a introdus actualizarea „Panda” pentru a reduce spam-ul de conținut. Cu toate acestea, cum putem să ne ferim de aceste tehnici și să ajungem cât mai vizibili în motoarele de căutare?

Metoda link building este una dintre cele mai căutate proceduri SEO off page. Una dintre cele mai eficiente metode de a construi link building de calitate, este guest posting-ul. Prin guest post poți obține link-uri de calitate de la alte site-uri/bloguri și este o tehnică „white hat seo”. Acest articol îți explică pas cu pas procedurile în activitatea guest posting-ului.

1. Determină domeniul pe care vei face guest post.

În primul rând ai nevoie să identifici subiectele de nișă al domeniului pe care vei face guest post. De exemplu, dacă în blogul tău scrii despre mașini, ai putea face guest post explicând și arătând cele mai noi modele de mașini, mărci auto, accesorii auto și așa mai departe. Deci, ai nevoie de o listă de cuvinte cheie în jurul cărora vei face guest posting.

2. Cercetare.

Acum, că ai lista de subiecte, ai nevoie să cauți bloguri populare relevante cu blogul tău tău din domeniu și care permite guest posting-ul. Prin urmare, trebuie să obții câteva bloguri relevante.

3. Analiză calitativă.

Ai nevoie să determini calitatea blogurilor care oferă guest post cititorilor fideli. Trebuie să știi pagerank-ul blogului respectiv, statusul traficului, activitatea cititorilor/membrilor, cota membrilor și vizibilitatea blogului respectiv în motoarele de căutare.

4. Analiza pagerank-ului.

Google punctează blogurile bazate pe performanța lor, backilink-uri și relevanță. Pagerank-ul se situează între 0 și 10. Poți verifica pagerank-ul blogului pe care vei face guest post cu diferite instrumente, cum ar fi prchecker.info.

5. Analiza traficului.

Numai dacă există trafic considerabil pe blogul care oferă guest post, vei fi capabil să generezi trafic pentru blogul tău prin intermediul unui backlink. Statisticile unui blog pot fi determinate folosind diferite site-uri sau instrumente, cum ar fi alexa.com

6. Statusul de activitate.

Scrie guest post-uri doar pe blogurile care au activitate constantă, recentă și cititori activi.

7. Numărul de membri.

Caută bloguri/site-uri care au o  bază de membri considerabilă. Poți scrie articole relevante membrilor din site-ul/blogul respectiv pentru a crea o mai mare vizibilitate blogului tău.

8. Postează guest post-urile.

După ce-ați cercetat toate lucrurile de mai sus, e timpul să treci la  guest posting. Înregistrează-te la aceste site-uri/bloguri care oferă un formular de înscriere și furnizează-ți propriu articol.

1 comentariu

Meniu