• Acasa
  • Seo
  • Cum să faci link building pentru blogul tău
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/SMO-sau-SEO-960x600_c.jpg

Cum să faci link building pentru blogul tău


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Azi te voi învăța cum să faci link building. Sfaturi ușoare. Simple și foarte ușor de pus în practică.

Construirea de link-uri este procesul de generare şi îmbunătăţire a calităţii, cât şi a cantităţii de trafic online de pe blog-ul tău. Scopul link building-ului este de a creşte rang-ul în motoarele de căutare, astfel încât blog-ul să fie văzut în primele rezultate din motoarele de căutare, atunci când oamenii caută servici, informaţii şi sfaturi despre diverse lucruri.

Studiile au arătat că, atunci când sunt prezentate o listă de blog-uri potenţiale, un căutător va scana o pagină de sus în jos şi de la stânga la dreapta. Evident, fiind clasat blog-ul cât mai sus în rezultatele căutării, veţi creşte posibilitatea ca un căutător să viziteze blogul tău.

Creşţerea potenţialului pentru blogul tău prin intermediul link building poate lua o varietate de forme, dintre care unele sunt evidente. Mai jos veţi găsi 7 idei care merg foarte bine pentru multe bloguri:

1. Asiguraţi-vă că pe blog conţinutul este de un standard bun şi conţine informaţii utile prin care puteţi să faceţi interesate alte blog-uri să se asocieze cu tine. În cazul în care un link are potenţial, ele sunt mai susceptibile de a favoriza construirea de link-uri cu un blog care are caracter informativ şi bine scris. Serviciile unui copywriter ar putea fi valoroase.

2. Include o secţiune actualizată în mod regulat blog-ului, dedicată ştirilor industriei. Dacă puteţi furniza informaţii utile şi interesante în mod regulat, oamenii vor fi atraşi de blogul tău.

3. Distribuie comunicate de presă. Cele mai multe afaceri realizează ceva în care să constituie o ştire la un moment dat, fie el un premiu special sau obţinerea unui contract important.

4. Porneşte un blog. Acestea sunt, de asemenea, o modalitate bună de a trece ştiri din industria respectivă şi oferiţi şansa să vă “legaţi” cu un link către alte bloguri, acceptaţi revizii cu privire la articole respective. Dacă ai spaţiu pentru ca utilizatorii să îşi lase comentarii, eventual sub forma unui anunţ, blog-ul va fi mai popular printre utilizatori şi la fel de bun ca un material de link-uri.

5. Cercetează-ţi concurenţa şi află cu cine sunt “legaţi” când vine vorba de link-uri. Puteţi apoi să abordaţi aceste companii şi să le oferiţi posibilitatea să se “lege” cu blogul tău printr-un link.

6. Foloseşte contactele tale sociale.

7. De asemenea, merită să abordaţi clienţii existenţi sau furnizorii precedenţi.

Lista de mai sus este o modaliate foarte bună când vine vorba de a genera trafic pentru blogul tău. Cum am spus și mai sus: ușor de realizat. Simplu! Ce mai aștepți? Pune-le în practică …și poate odată o să-mi mulțumești. Cine știe? :))

Meniu