• Acasa
  • 2.0
  • Cum să fii cel mai slab designer de pe WordPress de pe planetă (în mai puțin de 8 pași)
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/wordpress-code-image-960x600_c.jpg

Cum să fii cel mai slab designer de pe WordPress de pe planetă (în mai puțin de 8 pași)


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

 

Hei tu, răule (sau reao), acest articol este pentru tine. Dacă vrei să fi cel mai slab designer de pe planetă sau de pe WordPress, căutarea ta a luat sfârșit! Acesta este singurul ghid despre acest domeniu pe care îl vei citi.

Iată cum îți poți atinge maiestuosul obiectiv în doar 8 pași (sau mai puțin).

Nota :

Atenție. Sarcasmul este extra folosit in acest articol. Vă rugăm să nu o luați în nume de rău. Doar ca unele practici de design sunt mult prea comune pe piață. Și nu doar că afectează clienții, dar au de asemenea un imens impact negativ asupra designerilor si dezvoltatorilor.

Cu alte cuvinte, vă rugăm să priviți acest articol ca un ghid despre lucruri pe care nu ar trebui sa le faceți în cazul în care veți construi site-uri pe WordPress pentru clienți.

1. Consideră ”placut ” ca fiind cel mai important paramentru pentru design-ul unui site.

Design-urile placute sunt design-uri bune, toata lumea stie asta! Iar daca lucri cu un client și îi oferi ceva ce nu este plăcut, vei fi concediat rapid.

De ce ți-ar păsa de lucruri precum SEO, prezentarea clară de conținut, fonturi web prietenoase și un contrast bun pentru vedere? Neh… a crea ceva placut este cel mai important lucru!

2. Gandeste-te ca un design simplu este cel mai important lucru.

Apple a fost prima companie care a avut un design simplu. Ca urmare, toată lumea a decis să îi urmeze exemplul.

Rezultatul? În zilele noastre, fiecare nou design trebuie să fie simplu (flat) (a nu se confunda cu fall flat= a eșua, care este cu totul altceva, cu toate că de multe ori este același lucru) . Pe scurt, iată de ce ar trebui să optati pentru un design WordPress simplu.  Sunt mai rapid de a construi (astfel încât să obțineți mai mulți bani pentru timpul acordat).

Sunt mai ușor de construit

(Si doar ca fapt divers) Sunt foarte la moda! Si este usor sa iti convingi clientul ca ceea ce ii oferi este în trend la WordPress.

3. Fii concentrat pe ”Pot să fac asta de unul singur de la zero”

Într-adevăr, de ce ați  vrea vreodată să utilizați un framework sau o temă de calitate sau să încercați unele dintre serviciile de top PSD-to-WP, atunci când vă puteți crea de fapt o temă întreg WordPress de la zero?

Ba mai mult, vă puteți convinge clientul că acest lucru face ca produsul vostru să fie mai bun, deci ar trebui să plătească mai bine! La urma urmei, tu lucrezi atât de mult!
Nu mai contează că ai putea obține ușor un rezultat mult mai bun pe baza a ceva ce alți oameni deja au creat, sau prin însărcinarea unei companii externe cu aceast lucru. Nu, acest lucru ar fi prea simplu (și prea eficient).

4. Râzi de site-ul anterior al clientului tău

Acest punct este obligatoriu! A râde de fostul site al clientului tău este un pas obligatoriu în fiecare proiect. Defapt, probabil că ar trebui să râzi chiar înainte de a obține proiectul. Astfe, îți vei convinge clientul cât de bun ești tu. Există o șansă mare ca el să gândească ”Ei bine, tipul acesta pare că se pricepe din moment ce nu se sfiește să critice ceea ce avem în prezent”.

5. Nu te concentra pe dorințele clientului sau pe scopul site-ului.

Site-urile sunt doar site-uri! Nu e mare lucru.

Dacă un client îți cere un site, un site v-a primi!

Chiar nu e nevoie să îți bați capul cu detalii în legătură cu scopul site-ului, ce tip de vizitatori dorește să atragă sau ce obiectiv financiar trebuie atins. Aceasta este problema clientului tău! Grija ta este doar să realizezi un site plăcut. (Recitește 1 pentru mai multe explicații despre ”plăcut”). Deci, tu faci treaba ta, și ei o fac pe a lor.

Citeste si...   Blog gratuit vs Domeniu propriu .

6. Nu folosi ideile altor oameni

Unii oameni spun că totul este un remix – că orice am face este o versiune de ceva ce altcineva a făcut deja, sau o combinatie a altor lucruri. Ei bine, acei oameni greșesc! Acesta nu este modul în care un adevărat designer face lucrurile!

Ar trebui sa te bazezi doar pe ceea ce tu –pe cont propriu- poți inventa, în timp ce ești blocat într-o coliba undeva în Siberia. Fără idei din exterior, fără interacțiuni umane. Numai tu și ideile tale, neafectate de nici o cunoștința străină sau altă perspectivă.

7. Gândiți-vă că voi știți cel mai bine

Asemănător cu 6, dar de această dată vom merge mult mai departe.

Pe lângă faptul că nu trebuie să iei idei de la alte persoane, de asemenea nu ar trebui să iei în considerare nici o informație pe care o găsești. Pur și simplu pentru că ”nu se potrivește cu proiectul tău”.

Țineți minte că de fiecare dată când cineva scrie despre o anumită problemă și orice soluție au găsit, aproape întotdeauna soluția se aplică numai la situația lor și nimic mai mult. Adică, cum ar putea fi, eventual, aplicat la altceva?
Ar trebui să o ignori, în special dacă soluția implică un efort suplimentar din partea ta, pe lângă ceea ce faci deja. Clenții nu te vor plati pentru acest efort, așa că ce rost are?

De exemplu, nenumărate studii de caz spun că listele de e-mail au un efect pozitiv asupra profiturilor pentru aproape toate tipurile de afaceri. Dar acest lucru cu siguranță nu se aplica la afacerea clientului tău. La urma urmei, ei sunt …..nișă, și nimeni nu folosește e-mailul, așa că probabil ar trebui să abandonezi această idee.

 8. Rezolva toate problemele cu mai multe plugin-uri

WordPress este destul de grozav, dar problema este că un site WordPress simplu arată cam gol. Puteți rezolva această problemă în două moduri:
aplică un aspect bun prezentării și conținutului, sau
atuncă noi plugin-uri pe site, până arată destul de încărcat

Dacă mă întrebi pe mine, soluția numarul 2 este mult mai simplu de implementat. Iată aici o listă de plugin-uri care sunt foarte folositoare și te va ajuta să ocupi fiecare spațiu liber:

plugin-uri calendar

plugin-uri pentru rețele de socializare (flux Facebook, flux Twitter, etc)

plugin-uri RSS

slide-uri

cele mai noi posturi

posturi aleatorii

comentarii

numărul de persoane online

ceas (anunțând oamenii ce oră este)

cărți de vizită

blogroll

tag-uri personalizate

Regula principală este următoarea: cu cât sunt mai multe lucruri, cu atât se presupune că ai muncit mai mult. Prin urmare, clientul trebuie să fie fericit.

”Stai puțin! Eu nu vreau deloc să fiu cel mai nepriceput designer WordPress!”

Mă bucur că gândești astfel, pentru că acum se termină partea sarcastică a articolului. Într-un fel, a fost foarte haios pentru mine să scriu aceste lucruri. Dar pe de altă parte, sunt trist când mă gândesc că unii oameni chiar fac aceste lucruri. Îmi place să cred că de cele mai multe ori aceste lucruri se întâmplă inconștient, dar cine știe.

Cred că ceea ce încerc să spun este că ar trebui să fim foarte atenți la felul în care tratăm   WordPress-ul . Este foarte ușor să o iei pe o cale greșită. Tot ce trebuie este puțină lene și puțină neglijență.

2 Comentarii la articol

  • narcis on Iul 25, 2014, 19:17:59

    Eu nu ma pricep la wordpress sunt varza,dar mi a placut articolul 🙂

    Raspunde lui narcis
    • Ionita Cristian Alexandru
      cristian on Iul 26, 2014, 07:03:47

      In wordpress (CMS) este foarte ușor să o iei pe o cale greșită. Tot ce trebuie este puțină lene și puțină neglijență.

      Raspunde lui cristian

Meniu