http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/02/Fii-un-brand-in-blogosfera-960x600_c.jpg

Fii un brand in blogosfera


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

In ultimii ani gigantului Google ii plac mai mult cei care merg pe ideea de „brand”, mult mai mult decat blogurile sau site – urile care se bazeaza pe niste cuvinte cheie, oricare ar fi acestea. Dovada este faptul ca „exact match” pe domeniu nu iti mai asigura – ca pana acum – un loc de top in rezultatele de cautare.

Asa ca straduiti-va sa deveniti un brand ! Transformati-va numele propriu, numele domeniului, porecla sau nick name – ul cu care postati pe blog in simbolul vostru in lumea virtuala. Stiu, este destul de greu sa faceti acest lucru, presupune timp, munca, o prezenta activa pe retelele de socializare – si aici Google + nu este deloc de neglijat, ba chiar este mai important decat Facebook.

In afara de retelele de socializare, linkurile externe construite folosind ca anchor text cuvantul pe care voi il alegeti sa va reprezinte sunt un semnal de branding pentru robotii motoarelor de cautare. Acest cuvant poate fi denumirea domeniului vostru, numele personal, ba chiar porecla – daca voi considerati ca aceasta va reprezinta si vreti sa o transformati in brandul personal in lumea internetului.

De mare ajutor poate fi si simpla mentionare a acestui cuvant in articole scrise pe bloguri „mari”, chiar daca acest cuvant nu este si un link catre blogul vostru. In acest sens, puteti sa va folositi de guest posturi pe care sa le semnati folosind „brandul” vostru sau sa includeti in bio o referire la el.

Un brand nu se construieste intr-o zi sau o luna. Daca vreti acest lucru, inarmati-va cu multa rabdare si fiti pregatiti pentru un volum de munca urias.

Meniu