• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Aspectul paginii
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Aspectul paginii


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Google face referire în noul ghid la lucrurile pe care advertiserii încearcă să le înghesuie într-o pagină web: ferestre pop-out, multe reclame şi prea puţin conţinut, reclame textuale întâlnite în navigarea pe pagină. Aspectul paginii poate fi afectat de toate acestea şi, prin urmare, rating-ul poate avea de suferit.

Google mai menţionează şi o tactică folosită de multe site-uri – inserarea reclamelor în mijlocul articolului separându-l astfel. Aceasta este folosită de site-urile mai multor ziare şi reviste  şi dacă va deveni un factor cheie în atribuirea rating-ului, puteţi fi sigur că aceste site-uri vor formula plângeri (sau, în cel mi rău caz îşi vor taxa cititorii).

În cazul în care folosiţi reclame cu conţinut, ar fi o idee bună să restrângeţi numărul acestora la una singură, din moment ce specialiştii Google au o părere proastă despre site-urile unde utilizatorii trebuie să să facă slalom printre reclame pentru a citi conţinutul.

Dar cum rămâne cu cei care inserează link-uri care sunt de fapt reclame? Ei bine, şi asta s-ar putea să fie nevoie să fie regândită în curând.

Meniu