• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Conţinut Suplimentar
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Conţinut Suplimentar


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Daca ghidurile pentru rating anterioare se bazau pe conţinutul principal al unui site, menţionând de conţinutul suplimentar doar în treacăt, acum accentul nu se pune doar pe conţinutul suplimentar ci şi pe clasificarea acestuia. S-au dus zilele în care aveai o pagină de calitate doar pentru că aveai foarte mult conţinut de acest tip.

În vreme ce majoritatea consideră acest tip de conţinut strict legat de navigare şi poate footer-ul unei pagini, Google acum vrea ca specialiştii care se ocupă cu atribuirea rating-ului să se uite la alte tipuri de conţinut secundar, îndeosebi pe acela care are legătură cu conţinutul relaţionat (related content) de pe acel site.

Calitatea acestui conţinut este mult mai importantă acum. Înainte, Google categorisea conţinutul suplimentar în 2 moduri: videoclipuri adiţionale pe o pagină referitoare la o emisiune TV sau anumţi factori destul de importanţi pentru un site culinar cum ar fi opţinuea de a descărca şi printa reţete, recenzii, valori nutriţionale (de pildă). Acum, Google distinge între mai multe tipuri de astfel de conţinut şi îl consideră un factor determinant în stabiliriea rating-ului unei pagini.

Conţinut suplimentar de calitate

În viziunea celor de la Google, un conţinut suplimentar de calitate nu include doar lucrurile menţionate în paragraful anterior ci şi acele modele similare ale unui obiect de pe un site de shopping online, abilitatea de a multiplica o reţetă. Conţinutul suplimentar ar trebui să evidenţieze pagini de o calitate superioară.

Cum determină cei de la Google că un anumit conţinut este secundar? Orice nu poate fi considerat conţinut principal sau reclamă. Cu toate acestea, şi conţinutul secundar este considerat important când vine vorba de experienţa de navigare pe acel site.

Google nu susţine că unele pagini web pot să nu aibă conţinut secundar, şi nici că acestea nu sunt pagini de calitate (mai ales în cazul site-urilor locale sau aparţinând unei comunităţi) deşi pentru anumite tipuri de site-uri acesta este recomandat.

Conţinut suplimentar negativ

Google anunţa că folosirea reclamelor înşelătoare şi a paginilor foarte încărcate cu reclame ca fiind supuse algoritmului layout-ului. Acum, aceştia consideră că orice pagină cu un conţinut suplimentar de proastă calitate merită să primească un rating scăzut. În primul rând, aceştia avertizează cu privire la plasarea de reclame care pot fi confundate de cititorii site-ului drept link-uri către alte postări de pe site-ul respectiv. În plus, reclamele plasate sub un header cu titlul Top Posts (sau altul similar) este împotriva politici AdSense chiar dacă astfel de practici sunt întâlnite.

Ce este de reţinut? În cazul în care conţinutul secundar nu este de folos sau distrage vizitatorul, site-ul cel mai probabil va primi un rating de calitate scăzut.

Meniu