• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Knowledge Graphs
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Knowledge Graphs


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Noul ghid pentru rating de la Google conţine foarte multe pagini dedicate Knowledge Graphs. Cei care se ocupă de atriburiea ratingului îşi dedică o bucată bună din timp atribuirii de rating-uri pentru aceste „grafice de cunoaştere/ştiinţă” (cum s-ar traduce mot-a-mot acest termen).

Dacă vă întrebaţi la ce foloseste Knowledge Graphs, ei bine, aflaţi că aceşta reprezintă o bază de cunoştinţe folosită de Google pentru a îşi îmbunătăţi rezultatele oferite printr-o căutare sistematică folosind informaţii din mai multe surse. Knowledge Graphs a fost introduse încă din 2012. Acesta oferă informaţii detaliate şi structurate referitoare la subiect, pe lângă o listă de link-uri către alte site-uri. Scopul lui este acela de a abilita utilizatorii să găsească informaţia căutată fără a mai avea nevoie să navigheze pe alte site-uri în căutarea acesteia.

În versiunile anterioare, Google folosea două modalităţi pentur a diferenţia între două tipuri diferite de informaţie: Title Link Result Block (TLRB) şi No Title Link Result Block (NTRLB). Primul, arăta un titlu pe care se putea da click pe când cel de-al doilea nu prezenta această opţiune.

De asemenea, Google le cere angajaţilor care se ocupă de atribuirea rating-ului să specifice un rating vital pentru TLRB care va furniza toate informaţiile pertinente căutării pe pagina de destinaţie TLRB. Acest lucru ne indică (încă o dată) că Google investeşte multe resurse în realizarea de knwoledge graphs – spre încântara celor care efectuează căutari, dar nu şi spre a webmasterilor.

Aceste prime articole au fost mai mult introductive, pentru a vă familiariza cu anumiţi termeni, începând de mâine vom intra cu adevărat în subiect şi vom discuta despre reclame, aşa că: staţi aproape!

1 comentariu

Meniu