• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate . E-A-T
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate . E-A-T


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Vă vorbeam despre faptul că specialiştii Google au modificat regulile după care acordă un anumit rating unui site. În noul ghid se pune mare accent pe principiul e-a-t – şi aici nu este vorba despre englezescul to eat – a mânca, ci despre 3 cuvinte: expertise (expertiză) + authoritativeness (autoritate) + thrustworthiness (nivel de încredere).

Lipsa e-a-t

Cei de la Google avertizează că lipsa acestor factori va duce la acordarea unui rating scăzut. Astfel, în funcţie de gradul în care aceşti factori lipsesc pagina va avea un rating destul de mic. Asta înseamnă că webmaster-ii trebuie să se asigure că site-urile vor trece de testul e-a-t.

De asemenea, experţii în atriburiea de rating-uri au fost avertizaţi cu privire la site-urile la care se poate contribui cu articole, precum forumurile şi site-uri care le permit utilizatorilor să contribuie cu articole. Aceste pagini ar putea suferi anumite carenţe pe partea de nivel de încredere (thrustworthniess). Acestea fiind zise, sunt anumite tipuri de site-uri care primesc conţinut din partea utilizatorilor, de exemplu forumurile frecventate de experţi într-un anumit domeniu – experţi cu care cei de la Google vor încerca să coopereze pentru a determina nivelul de încredere al anumitor site-uri.

Ce face un expert?

Drept urmare a noilor fundamente e-a-t, Google a declarat că persoanele responsabile de atribuirea rating-urilor vor fi experinţi în diverse domenii. Cu toate acestea, nu toate domeniile pot avea un expert – este mai uşor să stabileşti cine este expert într-un domeniu ca medicina, decât într-unul precum hobby-urile.

Cei care acordă rating-uri vor trebui să asigure expertiza şi referitoare la viaţa de zi cu zi , inclusiv în domenii „Your Money or Your Life” (YML, în traducere mot-a-mot: banii sau viaţa) – fapt subliniat de ultima actualizare a acestui ghid. De pildă, forumurile de suport sunt o resursă importantă pentru cei care suferă de o anumită boală, din vreme ce pot lua legătura cu alte persoane care se confruntă cu aceeaşi problemă. Aceştia din urmă nu sunt neapărat medici, însă experienţa lor cu boala îi transformă în experţi. Cu toate acestea, sfaturile strict medicale trebuie să vină de la medici.

Pentru cei care se ocupă de partea  SEO  a unui site va fi extrem de important să stabilească nivelul de autoritate şi expertiză a celor care se ocupă de redactarea articolelor. Toţi ne dorim ca oamenii să aibă încredere în site-ul nostru, asta fără a mai menţiona accentul pe care îl pune Google pe factorii e-a-t despre care am vorbit în acest articol, deci trebuie să avem mare grijă cu privire la calitatea conţinutului.

Meniu