• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Q&A
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Q&A


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

În cazul forumurilor şi al site-urilor Q&A, cei care se ocupă cu atribuirea rating-ului trebuie să determine nu doar expertiza site-ului în sine ci şi pe cea a participanţilor la secvenţa de discuţii analizată. De asemenea, trebuie să aibă vadă dacă se mai adaugă noi răspunsuri, dacă la discuţie participă mulţi oameni şi dacă se deviază de la subiect.

Multe site-uri Q&A sunt văzute ca având o calitate slabă şi fiind pline de lucruri fără sens, cei de la Google avertizează că nu trebuie să generalizăm.
Q&A – fără răspuns, totuşi…

Cu toţii am ajuns pe site-uri de tip Q&A doar pentru a descoperi că nu există răspuns pentru acea întrebare (chiar dacă a fost postată acum câţiva ani) sau că răspunsul este ascuns în spatele unui paywall2. Astfel de pagini sunt considerate de Google ca fiind de calitate joasă.

Acest lucru era menţionat şi în vechile reguli, însă acum au înlăturat partea în care se menţiona că răspunsurile care nu sunt bune vor duce la acordarea unui rating de calitate slab – probabil au eliminat asta deoarece sună oarecum logic că nu e bine să oferi un răspuns nefolositor.

NOTE

1Q&A = întrebare şi răspuns

2paywall = un sistem care previne vizualizarea unei pagini, sau a unei porţiuni dintr-o pagină fără a plăti

Meniu