• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Reclame
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Reclame


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Astăzi vom discuta despre reclame şi cum pot acestea afecta calitatea site-ului.

În vreme ce se încearcă diminuarea rezultatelor de căutare care duc spre site-uri cu multe reclame, versiunile mai vechi ale ghidului pentru rating nu puneau prea mult accent pe astfel de site-uri decât dacă reclamele erau înşelătoare sau puteau fi catalogate drept spam. Acum, cei care se ocupă de atribuirea ratingului trebuie să verifice reclamele de pe site-uri şi stabilească dacă sunt sau nu prea multe.

Google face referire în special la acele site-uri pline de reclame în partea de sus în care, pentur a ajunge la conţinut trebuie să dai scroll pentru a ajunge la informaţia reală de pe site – atât de mult încât ai impresia că nici nu e altceva pe site. Acelaşi lucru se aplică şi pentru reclamele care arată ca link-uri de navigare sau conţinut secundar.

Acesta este total opusul lucrului pe care Adsense le cere utilizatorilor – poate nu în extrema în care trebuie să dai scroll până te plictiseşti pentru a ajunge la conţinut, însă aceştia le amintesc în mod constant utilizatorilor că pot adăuga reclame adiţionale sau le pot înlocui pe cele mici cu unele mai mari.

Cei de la Google, de asemenea, menţionează că o pagină ar trebui să primească cel mai mic rating dacă celui care se ocupă de atriburiea acestuia i se pare că design-ul paginii înceacă să îl manipuleze pe utilizator pentur a da click pe reclame sau link-uri de download.

Concluzia este simplă: aveţi grijă la numărul de reclame si la poziţionarea lor .

1 comentariu

Meniu