• Acasa
  • Seo
  • Ghid pentru rating de calitate – Shopping online
http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x600_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Shopping online


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Astăzi vom aborda un subiect destul de interesant, deşi la prima vedere felul în care arată şi e optimizat un site de shopping online nu prea îi interesează pe mulţi. Însă, un site de încredere, trebuie să fie făcut cum trebuie – asta dacă cei care se ocupă de el chiar sunt oameni serioşi.

Google are o listă specială de criterii pentru a determina dacă un site este unul comercial sau nu. De pildă, pe multe site-uri care se ocupă cu astfel de activităţi nu există posibilitatea de a crea un wish list (listă cu produsele dorite), un registru pentru cadouri sau un forum al utilizatorilor. Mulţi dintre cei care se ocupau cu optimizarea SEO pentru astfel de site-uri, însă, le considerau necesare deoarece în vechiul ghid acestea erau menţionate pe lista de criterii.

În noul ghid, aceste elemente au fost eliminate. În schimb, angajaţii Google care se ocupă cu atribuirea rating-ului trebuie să verifice dacă site-ul de shopping online conţine o  pagină de contact, informaţii privind schimbul sau returnarea obiectelor.

Acest lucru este mult mai avantajos pentru site-urile mai mici care nu dispuneau fie de buget, fie de cunoştinţele tehnice sau pur şi simplu nu aveau nevoie de anumite lucruri menţionate iniţial pe lista celor de la Google.

Meniu