http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/SERM-960x600_c.png

Introducere în SERM


Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

Reputația căutărilor în motoarele de căutare (SERM), este procesul prin care rezultatele de căutare sunt monitorizate – cele legate de numele tău, blogul tău, și cuvintele cheie asociate; pentru a te asigura că oamenii te găsesc în motoarele de căutare.

De ce SERM contează pentru bloggeri?

Ca blogger, reputația ta în motorul de căutare contează pentru că vrei să fii sigur că oamenii găsesc rezultatele corect atunci când se efectuează o căutare pe Google sau un alt motor de căutare – toate căutările care au legătură cu blogul tău trebuie să fie găsite în motorul de căutare. Atunci când cineva tastează numele tău, numele blogului, sau o expresie de cheie legate de blogul tău în Google, nu vrei ca rezultatele negative sau alte rezultate care n-au legătură cu tine să apară acolo, în căutări.

De aceea este important pentru orice blogger să-și dezvolte un blog bine „traficat”, pentru a-și monitoriza reputația în online pe o bază care este în desfășurare tot timpul. Dacă rezultatele greșite apar în căutările de cuvinte cheie tastate pe Google, ai putea pierde trafic important și ți-ai limitat potențialul ca blogger și potențialul blogului în sine.

Cum să-ți monitorizezi reputația în motoarele de căutare?

Există o varietate de instrumente pe care le poți utiliza pentru a-ți urmări reputația în motorul de căutare. Cele mai multe sunt gratuite și pot fi chiar automatizate. Cu alte cuvinte, le configurezi și apoi le lași să-și facă treaba. O să primești notificări cu conținut publicat, care contează și face referire la reputația ta în online. Mai jos găsești câteva instrumente populare pentru a-ți monitoriza reputația în online rapid și ușor.

Google Search: Folosește formularul Google Advanced Search pentru a efectua o căutare de zi cu zi pentru numele tău, blogul tău, precum și alte expresii de cuvinte cheie care sunt specifice ție în mediul online. Urmăriți rezultatele relevante și investighează sursele.

Google Alerts: Configurează Google Alerts pentru numele tău, numele blogului tău, și/sau expresii de cuvinte cheie legate de tine/blog, să poți să primești automat mesaje în email în fiecare zi, atunci când există conținut care include cuvintele specificate de tine. Urmează rezultatele și vezi ce se publică despre tine.

Twitter Search: Folosește Advanced Twitter Search pentru a efectua căutări pe zi pentru numele tău, numele blogului, și/sau expresii de cuvinte cheie legate de tine/blog și sortează rezultatele după dată. Urmărește rezultatele relevante și investighează ceea ce a fost publicat și se vorbește despre tine pe Twitter.

Twitter Alerts: Utilizează un instrument ca Twilert pentru a configura notificări prin email automate atunci când numele tău, numele blogului, și/sau expresii de cuvinte cheie sunt aferente cu tine/blogul tău pe Twitter. Când rezultatele sunt trimise la tine, click pe link-uri și vezi despre ce se discută despre tine.

Monitter: Folosind un instrument ca Monitter, poți urmări actualizări pe Twitter legate de cuvintele cheie alese de tine, în timp real. Este instrumentul perfect pentru a-ți păstra reputația cât mai sus și nepătată în mediul online și, bineînțeles, să răspunzi la tweet-urile legate de tine instantaneu. Este, de asemenea, perfect pentru construirea relațiilor pentru promovarea indirectă a blogului tău, deoarece ai posibilitatea să sari în conversații și să vezi ce se întâmplă.

Web Analytics Tool: Dacă-ți urmărești performanța blogului cu un instrument de analiză, cum ar fi Google Analyitcs, atunci poți vedea site-urile/blogurile care trimit trafic către blogul tău. Urmărește link-urile primite și vezi ce spune acea sursă despre tine.

Succes!

Meniu