Sorteaza dupa:
Grid

Categorie Seo

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2017/05/AdWords-vs-SEO-960x568_c.png

AdWords vs SEO – Care este cea mai buna alegere pentru marketing?


Adwords si SEO sunt componente principale ale marketingului prin motorul de cautare (SEM) si se numara printre cele mai valoroase instrumente pentru a fi utilizate atunci cand desfasurati campanii de marketing digital. Intre ele exista diferente si asemanari si exista situatii in care trebuie sa le folositi impreuna sau separat, in functie de obiectivele de afaceri si de marketing.

Ce este Google AdWords?

Daca sunteti nou in marketingul digital, este posibil sa fi auzit ca oamenii vorbesc despre termeni precum PPC, AdWords si CPC, oferte si campanii, fara sa stie intotdeauna ce inseamna aceste cuvinte. Nu va faceti griji, scopul acestui articol este de a clarifica lucrurile. Sa incepem.

Google Adwords este o platforma de publicitate detinuta de Google. Agentiile de publicitate pot utiliza aceasta platforma pentru a pozitiona anunturile in paginile Google cu rezultatele cautarii, in produsele Google (YouTube, Gmail etc.) si in alte mii de alte site-uri care participa la programul AdWords, ca publisher (adica Google AdSense).

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2016/02/google-penguin-update-960x540_c.jpg

Cum să construiești link-uri prietenoase pentru Google?


Cea mai recentă actualizare Google Penguin a atins mulţi webmasteri. Zilele trecute mă uitam la un film vechi de Matt Cutts unde explică cum să construim link-uri prieteneoase pentru Google, care nu dăunează site-ului/blogului. În acest videoclip sunt unele indicii rapide care vă pot ajuta să construiţi o sumă bună de backlink-uri naturale. Chiar am vrut să scriu de mult timp aceste tehnici minunate.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2016/02/google-penguin-update-960x540_c.jpg

Google Penguin – efecte în timp real


Google a anunţat la sfârsitul anului trecut că algoritmul de identificare şi penalizare a backlink-urilor de tip spam – Google Penguing – va avea efecte în timp real. Echipa Google pregătea o versiune Penguin perfecționată, care va identifica şi va penaliza elementele de spam, imediat ce un website foloseşte astfel de tehnici pentru obținerea sau oferirea de link-uri.

Strategii de link-building care generează spam:

  • comentarii “nenaturale” pe bloguri şi forumuri, cu link-uri către site;
  • obţinerea unui volum foarte mare de backlink-uri într-un termen foarte scurt;
  • backlink-uri care duc numai către homepage sau catre o singură pagina din site;
  • text ancoră identic, de regulă o expresie cheie fixă, integrată nenatural într-un text;
  • plasarea de link-uri sau bannere ce se repetă în toate paginile site-ului de pe care vin link-urile către site-ul de promovat;
  • link-uri plasate pe site-uri de tip “fermă de link-uri”, directoare sau agregatoare automate de conţinut;
  • un volum foarte mare de link-uri care vin de pe un număr foarte mic de site-uri / domenii web.

Se pare că Google Penguin „in timp real” va fi lansat în cursul acestei luni, aşteptăm confirmarea oficială a echipei Google … sau efectele acestuia în rapoartele noastre de trafic, dacă update-ul nu va fi anunţat oficial.

sursa info :searchengineland.com

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2016/02/seo-960x480_c.jpg

FACEM SEO PENTRU MOTOARELE DE CĂUTARE SAU SCRIEM PENTRU CITITORI? CUM E MAI BINE?


SEO, sau Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare), este un “fenomen”. Mulţi proprietari de site-uri pierd de nenumărate ori ore întregi pentru modificarea site-urilor, adăugând conţinut bogat de cuvinte cheie, şi pentru obţinerea de backlink-uri, astfel încât site-ul lor să aibă un rang superior în motoarele de căutare.

Este adevărat că peste 90% persoane de pe net folosesc motoarele de căutare pentru a vizita site-uri regulat, dar ar trebui ca webmasterii şi designerii să construiească un site pentru motoarele de căutare, sau pentru vizitatorii lor?

Răspunsul la această întrebare este că, atunci când construiţi un site, nu vă orientaţi către crawalere şi motoare de căutare, vă orientaţi către persoane şi vizitatori umani. Prin urmare, ar trebui să construiţi un site web pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare. Întregul scop de a crea un site web este, astfel încât să puteţi obţine trafic. Fără traifcun site web este lipsit de valoare.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/12/Sitemap-960x678_c.jpg

Cum să creezi un sitemap


Sitemap-ul unui site web este similar ca și cuprinsul unei cărți. Sitemap-urile sunt importante deoarece ghidează surferii web de la un punct la altul al site-ului. Cu un sitemap se economisește timpul surfer-ului. De asemenea, motoarele de căutare tânjesc după sitemap-uri și ajunși în sitemap, motorul de căutare caută un anumit cuvânt cheie sau o frază pentru a ajuta surfer-ul web să găsească ceea ce caută. Dacă ai un sitemap, o hartă a site-ului, cu siguranță poți fi găsit ușor atunci când surfer-ul caută ceva.

Crearea unui sitemap, cu tehnologia din ziua de azi, este relativ mai ușoară decât înainte. Nu mai trebuie să fii un guru în programare pentru a crea un sitemap. O cale aproape ușoară prin care poți creea un sitemap este să ai notepad și răbdare. Iată cum să creezi un sitemap:

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Promovează-un-articol-de-pe-blog-960x502_c.jpg

Promovarea pe bloguri și beneficiile ei


Când ești la început de drum în ceea ce privește lansarea unui produs, serviciu sau chiar construirea unui brand personal, este necesar să apelezi la cele mai utile modalități pentru a câștiga cât mai multă vizibilitate. Putem spune că promovarea este mama publicității, iar o imagine nu se construiește ușor. Acest lucru nu se aplică doar în cazul în care ești la început de drum, ci de fiecare dată când dorești să te promovezi sau să promovezi ceva.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/11/Wordpress-SEO-960x540_c.png

Cum folosesc cuvintele cheie


Cuvintele cheie – sau keywords in engleza – sunt acele cuvinte pe care vreti sa aveti o pozitie cat mai buna in rezultatele motoarelor de cautare. Tinta oricarui blogger sau webmaster este sa fie rankat pe prima pagina pe anumite cuvinte de cautare.

Pentru a reusi acest lucru, trebuie sa aratati motoarelor de cautare ca aceste cuvinte exista pe blogul /site-ul vostru. Desi a apus perioada in care cuvintele cheie puse gramada pe blog, in descriere sau in titlu te urcau in rezultate cu viteza luminii, asta nu inseamna ca nu trebuie sa fiti atent cum si unde le folositi.

Daca nu esti pe prima pagina, nu existi!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/11/Wordpress-SEO-960x540_c.png

WordPress SEO vs All In One SEO Pack


Pe parcursul anului trecut, am văzut multe posturi de comparație între cele două plugin-uri principale pentru SEO: WordPress SEO vs All In One SEO Pack. În acele articole argumentele pro și contra pentru cele două plugin-uri s-au arătat a fi diferite din fiecare punct de vedere al unui autor/cititor. Există chiar și articole în care vă arată cum să „migrați” de la un plugin la altul. Deci, eu nu am de gând să scriu doar un singur mesaj, oferindu-vă opinia mea personală și susținere cu detalii tehnice despre ambele plugin-uri. Dacă chiar vrei să știi, eu prefer WordPress SEO by Yoast și asta folosesc pe mai multe blog-uri ale mele.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Promovează-un-articol-de-pe-blog-960x502_c.jpg

Promovează un articol de pe blog


Cei mai mulţi bloggeri au încercat promovarea blog-urilor în diverse moduri. Una dintre greşli pe care o văd la o mulţime de bloggeri, în încercările lor de a găsi noi cititori, este că, ei promovează blog-ul ca fiind un întreg. Se axează doar pe promovarea paginii principale a blog-ului.

În timp ce nu este nimic în neregulă cu asta, am avut mult mai mult succes în promovarea articolelor individuale decât promovarea paginii principale a blog-ului. Asta e ceea ce vom învăţa astăzi.

După ce ai publicat pe blog un articol, nu lăsa pur şi simplu la întâmplare ca articolul tău să fie citit. Fii activ şi petrece un pic de timp azi dându-i câteva „ghionturi” articolului să-l ajuţi pe „drumul său”.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/09/Optimizare-SEO-960x523_c.jpg

Optimizare SEO


Primul lucru pe care ar trebui să-l ştii despre SEO (search engine optimization) este consistenţa cuvântului cheie. Din cauza asta, în acest articol voi încerca să acopăr imediat, primele lucruri care se referă la rang-urile solide în motoarele de căutare pentru un anumit număr de fraze de cuvinte cheie.

Aceste lucruri se aplică la orice tip de site, cu privire la orice industrie pe care o vizaţi. Să recapitulăm primele 5 noţiuni:

Meniu