Sorteaza dupa:
Grid
  • Acasa
  • Categorie "Seo"
  • (  »   Page 2)

Categorie Seo

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/SERM-960x414_c.png

Introducere în SERM


Reputația căutărilor în motoarele de căutare (SERM), este procesul prin care rezultatele de căutare sunt monitorizate – cele legate de numele tău, blogul tău, și cuvintele cheie asociate; pentru a te asigura că oamenii te găsesc în motoarele de căutare.

De ce SERM contează pentru bloggeri?

Ca blogger, reputația ta în motorul de căutare contează pentru că vrei să fii sigur că oamenii găsesc rezultatele corect atunci când se efectuează o căutare pe Google sau un alt motor de căutare – toate căutările care au legătură cu blogul tău trebuie să fie găsite în motorul de căutare. Atunci când cineva tastează numele tău, numele blogului, sau o expresie de cheie legate de blogul tău în Google, nu vrei ca rezultatele negative sau alte rezultate care n-au legătură cu tine să apară acolo, în căutări.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/Cum-sa-optimizezi-blogul--960x383_c.jpg

CUM SA OPTIMIZEZI BLOGUL – PARTEA I


SEO on – page este primul lucru cu care trebuie sa incepeti. Ce inseamna asta? Ca, inainte de a va uita la linkurile externe, trebuie sa aveti atat prima pagina cat si paginile interne – categorii, taguri, articole – foarte bine optimizate. Cum sa faceti acest lucru?

1. Folositi o platforma de blog care va usureaza aceasta munca de optimizare on – page. Din acest punct de vedere platforma wordpress este mult mai performanta decat blogspotul – de aceea o si folosim pe Ebloguri.  Cei care au bloguri pe blogspot au un mare dezavantaj fata de cei care au un blog pe wordpress din acest punct de vedere.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/SMO-sau-SEO-960x374_c.jpg

Cum să faci link building pentru blogul tău


Azi te voi învăța cum să faci link building. Sfaturi ușoare. Simple și foarte ușor de pus în practică.

Construirea de link-uri este procesul de generare şi îmbunătăţire a calităţii, cât şi a cantităţii de trafic online de pe blog-ul tău. Scopul link building-ului este de a creşte rang-ul în motoarele de căutare, astfel încât blog-ul să fie văzut în primele rezultate din motoarele de căutare, atunci când oamenii caută servici, informaţii şi sfaturi despre diverse lucruri.

Studiile au arătat că, atunci când sunt prezentate o listă de blog-uri potenţiale, un căutător va scana o pagină de sus în jos şi de la stânga la dreapta. Evident, fiind clasat blog-ul cât mai sus în rezultatele căutării, veţi creşte posibilitatea ca un căutător să viziteze blogul tău.

Creşţerea potenţialului pentru blogul tău prin intermediul link building poate lua o varietate de forme, dintre care unele sunt evidente. Mai jos veţi găsi 7 idei care merg foarte bine pentru multe bloguri:

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/07/SMO-sau-SEO-960x374_c.jpg

SMO sau SEO?


Optimizare  pentru motoarele de căutare (SEO) și optimizare social media (SMO) sunt două dintre cele mai mari preocupări ale webmasterilor și bloggerilor, deoarece acestea pot avea un impact atât de important cu privire la cantitatea traficului care este adus pe site/blog. Dar optimizarea pentru motoarele de căutare împiedică optimizarea pentru social media (și vice versa) sau pot ambele să coexiste? Și care sunt asemănările și diferențele dintre cele două?

SEO a fost o activitate comună pentru proprietarii de site-uri și blog-uri de ani buni. Deși optimizarea pentru motoarele de căutare rămâne încă în mare măsură un mister pentru mulți webmasteri și bloggeri, conceptele sale de bază au fost, și încă sunt, destul de simple. În timp ce SEO este fără îndoială eficient, multe site-uri duc lipsă de traficul de care au nevoie. În plus, SEO este ignorat de către unii, deoarece este dificil de a produce rezultate imediate, și o creștere reală în traficul de căutare are nevoie de timp.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/Castigatori-campanie-BelaShop.ro_-960x380_c.jpeg

Ghid pentru rating de calitate : Schimbări majore google


Ghid pentru rating de calitate : Schimbări majore google

M-am gândit că ar fi util să vă prezint un Ghid (SEO)  pentru rating de calitate având în vedere că Google a modificat complet ghidul după care se orientează specialiştii care se ocupă de atribuirea de rating-uri pentru site-uri.

Nu este vorba de vreo actualizare a regulilor vechi, ci despre o modificare totală. Multe din noile reguli nici măcar nu seamănă cu regulile vechi, folosite de cei care au cunoştinţe SEO.

 

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/seo-960x659_c.jpg

Noțiuni de bază SEO: Trafic mai mare pe blog?


În acest articol vreau să vorbim despre noţiunile de bază pentru optimizarea SEO. Aceste sfaturi sunt uşor de implementat şi ar fi bine să le ţineţi minte atunci când începţi un site. Dar dacă aveţi deja unul, hai să vedem dacă sunt implementate deja. 🙂

Creează un site cu conţinut valoros, produse sau servicii.

Da, sună un pic prea mult, prea de bază. Dar stai o secundă. Ai într-adevăr un conţinut valoros, specific (targetat) pentru vizitatorii site-ului, sau doar încerci să vinzi anumite lucruri? Chiar dacă este un site ecommerce  – scrie conţinut de calitate.

Documentează-te despre ceea ce caută vizitatorii tăi, după care le poţi da răspunsul, produsul corect. Mergi pe calitate şi oamenii care îţi vor vizita site-ul, te vor respecta.

În majoritatea cazurilor, dacă un anumit vizitator intră pe site-ul tău şi îi place ceea ce vede, mai mult ca sigur, la rândul său, din partea lui vei primi un link, pentru că ceea ce ai avut pe site-ul respectiv a fost un conţinut bun. Acest lucru este bun pentru SEO şi pentru promovare.

Este bine să postaţi în conţinutul paginii cuvinte cheie primare şi secundare în primele 25 de cuvinte.

Prea multe cuvinte, sau prea puţine cuvinte cheie dăunează site-ului mai mult decât să-l ajute. Menţionează cuvântul cheie în titlul şi de 2-4 ori în pagină. Asigură-te că se poate citi frumos şi corect.

Documentează-te şi foloseşte cuvintele cheie/frazele cheie corecte pentru a atrage vizitatori interesaţi de ceea ce oferi/vinzi.

Aceasta este cea mai importantă parte înainte de a începe un site. Cuvinte cheie greşite şi vei pierde din start. Pentru a-ţi face o idee despre cuvintele cheie pe care vrei să le foloseşti, foloseşte Google’s Keyword Tool. Vei primi o listă relevantă de cuvinte cheie şi o aproximaţie de căutări pe lună. Bazează-te pe “long tail keywords” (fraze de cuvinte cheie).

Folosiţi cuvinte cheie care au relevanţă cu site-ul şi în pagina respectivă. Poţi pune cuvintele cheie în titlu, META tags, header etc. Dacă nu ai făcut asta – Fă-o acum! Foloseşte un design simplu şi frumos pentru site-ul respectiv. Nu îl umple cu tot felul de imagini, meniuri dinamice, flash-uri şi alte prostii. Vizitatorii vor să navigheze pe site cât mai uşor şi simplu ca să poată să găsească ceea ce au nevoie. Navigarea pe site este foarte importantă.

Înscrie-ţi paginile în cele mai populare motoare de căutare. Nu doar prima pagină a site-ului. Înscrierea paginilor se face manuală. Nu folosiţi programe pentru înscriere automată.

Dacă vrei să vinzi ceva anume pe site, foloseşte o metodă simplă şi sigură (exemplu pay pal).

Aceste tehnici şi noţiuni de bază SEO sunt doar unele dintr-o listă de sfaturi utile pe care trebuie să le aplici pentru site-ul tău. Eu, pe acest blog voi descrie în fiecare articol tot ceea ce trebuie să ştii despre SEO şi optimizare. Stai aproape!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/Cum-ne-putem-promova-blogul-alocându-i-puțin-timp-960x600_c.jpg

Cum ne putem promova blogul alocându-i puțin timp? #MeritaCitit


Ai articole remarcabile – dar blogul tău este un „blog fantomă”? Cum ne putem promova blogul, fără a cheltui o grămadă de timp? Ei bine, cu toții ne cam punem întrebarea asta. După citirea acestui articol complet, vei primi răspunsul la această întreabare. Te sfătuiesc să urmezi pașii de mai jos pentru a-ți promova blogul:

În mod constant scrie conținut fabulos

Articolele de pe blog trebuie să fie exclusiviste și atractive. Trebuie măcar să ai cel puțin 10 articole pentru a începe să-ți construiești cititori și pentru a-ți promova blogul. Depune efortul de a scrie lucruri diferite. Conținutul unui articol ar trebui să fie extrem de profund pentru cititor. Pentru început scrie articole mai scurte. Asigură-te că articolele, imaginile, videoclipurile sau orice postezi pe blog au legătură cu persoana ta. Orice ai face și ai scrie pe blog, asigură-te că furnizezi conținut excelent.

Construiește relații de prietenie între bloggeri pentru a-ți promova blogul

Încă nu te gândi la A-listeri. E prea devreme pentru asta. Pentru a-ți promova blogul între A-listeri durează foarte mult, necesită o „avere” și trebuie să fii un maestru în blogging pentru a avea o posibilitatea să primești publicitate din partea A-listerilor cu blog-uri renumite. Da, știu! Este tentant să fii promovat de acești A-listeri. Care au de obicei  și  mii de suporteri  în social media. Poți obține un număr de trafic bunicel și de pe urma bloggerilor mai mici. Și în plus, oricând se poate lega o prietenie de durată cu cineva care este la același nivel ca și tine în blogging. Apoi, tot ce trebuie să faci este să scrii un guest post pe blogul lor – un articol de înaltă calitate, și vei obține cu ușurință vizite . În acest fel îți poți promova cu ușurință blogul.

Folosește SEO organic pentru promovarea blogului

Este extrem de greu să clasifici fiecare articol separat pe blog. Pentru a dobândi un rank mai mare în motorul de căutare cu un articol de pe blogul tău, investighează ce cuvinte cheie sunt căutate cu ajutorul Google Trends . De obicei ești în căutarea cuvintelor cheie cele mai căutate. Aceste cuvinte cheie pot atinge câteva sute de mii de căutări pe lună. Confirmă ce cuvinte cheie se caută cel mai des care au relevanță pentru blogul tău și scrie articole 100% informative.

Alătură-te comunităților sociale similare cu Reddit și MeritaCitit

Confirmă că ai un design al blogului minunat

Pune-te în locul cititorului și vezi ce-i lipsește blogului în partea de design sau ce nu ar trebui să existe pe blog. Aspectul blogului contează foarte mult pentru „spectatori”. Un design plăcut poate ține cititorul ocupat pe blog minute-n șir. Confirmă-ți că ai un design frumos, calificat. Acesta este un factor important pentru promovarea blogului. Efectuează și aranjează tot ceea ce trebuie să apară de înaltă calitate și de o încărcare rapidă – vizitatorii vor fi încântați să-ți share-uiească blogul și conținutul.

Cu toate acesta ce părere ai de aceste sfaturi? Ți se par utile? Lipsește ceva? Ce ai adăuga?

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/SEO-960x398_c.png

Cum să faci guest post în scopuri SEO


Optimizarea motorului de căutare (SEO) evoluează prin multe schimbări. În termeni simpli SEO nu este altceva decât optimizarea blogului pentru motoarele de căutare; pentru a fi afișat în primele rezultate de căutare.

Google este cel mai eficient motor de căutare, mai ales când vine vorba de a aduce trafic maxim pentru blogul tău. Google a simțit faptul că mulți webmasteri utilizează „black hat seo” prin intermediul unor diverse tehnici, cum ar fi umplutură de cuvinte cheie, pagini de intrare, link spam. Astfel, Google a introdus actualizarea „Panda” pentru a reduce spam-ul de conținut. Cu toate acestea, cum putem să ne ferim de aceste tehnici și să ajungem cât mai vizibili în motoarele de căutare?

Metoda link building este una dintre cele mai căutate proceduri SEO off page. Una dintre cele mai eficiente metode de a construi link building de calitate, este guest posting-ul. Prin guest post poți obține link-uri de calitate de la alte site-uri/bloguri și este o tehnică „white hat seo”. Acest articol îți explică pas cu pas procedurile în activitatea guest posting-ului.

1. Determină domeniul pe care vei face guest post.

În primul rând ai nevoie să identifici subiectele de nișă al domeniului pe care vei face guest post. De exemplu, dacă în blogul tău scrii despre mașini, ai putea face guest post explicând și arătând cele mai noi modele de mașini, mărci auto, accesorii auto și așa mai departe. Deci, ai nevoie de o listă de cuvinte cheie în jurul cărora vei face guest posting.

2. Cercetare.

Acum, că ai lista de subiecte, ai nevoie să cauți bloguri populare relevante cu blogul tău tău din domeniu și care permite guest posting-ul. Prin urmare, trebuie să obții câteva bloguri relevante.

3. Analiză calitativă.

Ai nevoie să determini calitatea blogurilor care oferă guest post cititorilor fideli. Trebuie să știi pagerank-ul blogului respectiv, statusul traficului, activitatea cititorilor/membrilor, cota membrilor și vizibilitatea blogului respectiv în motoarele de căutare.

4. Analiza pagerank-ului.

Google punctează blogurile bazate pe performanța lor, backilink-uri și relevanță. Pagerank-ul se situează între 0 și 10. Poți verifica pagerank-ul blogului pe care vei face guest post cu diferite instrumente, cum ar fi prchecker.info.

5. Analiza traficului.

Numai dacă există trafic considerabil pe blogul care oferă guest post, vei fi capabil să generezi trafic pentru blogul tău prin intermediul unui backlink. Statisticile unui blog pot fi determinate folosind diferite site-uri sau instrumente, cum ar fi alexa.com

6. Statusul de activitate.

Scrie guest post-uri doar pe blogurile care au activitate constantă, recentă și cititori activi.

7. Numărul de membri.

Caută bloguri/site-uri care au o  bază de membri considerabilă. Poți scrie articole relevante membrilor din site-ul/blogul respectiv pentru a crea o mai mare vizibilitate blogului tău.

8. Postează guest post-urile.

După ce-ați cercetat toate lucrurile de mai sus, e timpul să treci la  guest posting. Înregistrează-te la aceste site-uri/bloguri care oferă un formular de înscriere și furnizează-ți propriu articol.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/05/Linkuri-Dofollow-vs-linkuri-Nofollow-960x711_c.jpg

Trucuri SEO ce nu ar trebui utilizate de bloggeri


Există multe sfaturi de optimizare pentru motoarele de căutare – SEO, sfaturi pe care le puteți urma pentru a stimula traficul pe blogul vostru, pentru a vă ridic în rezultatele motoarelor de căutare pe anumite cuvinte cheie ș.a.m.d.

Cu toate acestea, există, de asemenea, anumite lucruri pe care tu, ca blogger, trebuie să le eviți. Pentru a-ți asigura un loc bun în clasament. Evită următoarele „trucuri” pentru SEO în orice moment!

Keyword stuffing – umplutură de cuvinte cheie

Niciodată nu adăuga umplutură de cuvinte cheie în conținutul tău.

Texte ascunse și cuvinte cheie ascunse

Nu încerca să ascunzi cuvintele cheie într-un font foarte mic sau un text care are aceași culoare ca și fundalul blogului tău.

Conținut duplicat

Nu republica conținutul care a fost deja publicat online.

Conținut original către terță

Nu publica conținut pe blogul tău care include un link către o pagină de anunțuri sau link-uri ..sau care nu are deloc conținut original. Asta-i un steag mare de spam pentru motoarele de căutare!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/Cum-se-scrie-un-articol-pentru-SEO-960x480_c.jpg

Cum se scrie un articol pentru SEO?


Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este o tehnică utilizată pentru a crește vizibilitatea paginii web, creșterea unui rang superior în motoarele de căutare, prin care există un câștig: mai mulți cititori. Pentru a scrie un articol pentru SEO necesită în primul rând, bune abilități de scris, în scopul de a face articolul în sine interesant și plăcut pentru cititori, în al doilea rând, introducerea în mod strategic de fraze cheie sau cuvinte cheie în text, și a treia, includerea de link-uri externe, care vor stimula cititorii paginii. Citește următorii pași pentru a afla cum să scrii un articol pentru SEO.

 1. Schița articolului tău

  • Fiecare articol trebuie să fie bine scris, bine aranjat și informativ. Dacă este posibil, acesta (articolul) trebuie să prezinte un nou unghi de vedere/de abordare pe un anumit subiect – oferă un câștig bun la început, astfel încât oamenii vor dori să citească mai departe. Trebuie să conțină informații într-un fel importante pentru cititorii tăi. Articolul trebuie să fie util, distractiv sau cu o altă valoare.
  • Un articol bine scris, cu conținut bun va atrage mai mult trafic, ceea ce înseamnă mai mulți cititori care-ți vor vizita blog-ul. Articolele bine scrise vor fi mai atractive pentru cei care-ți share-uiesc conținutul, iar acest lucru îți crește probabilitatea de publicitate.

2. Fă-i o listă de fraze și cuvinte cheie pentru articolul tău

  • Frazele și cuvintele cheie sunt cuvinte sau combinații de cuvinte, pe care oamenii le folosesc atunci când caută informații cu privire la subiectul de care au nevoie. De exemplu, frazele cheie sau cuvintele cheie pentru un articol care „vorbește” despre blog-uri frumoase ar putea fi: există blog-uri frumoase, avem blog-uri cu personalitate etc. (fraze cuvinte cheie), în timp ce cuvintele cheie ar putea fi: blog-uri personale, personal, articol personal, blog-uri frumoase
  • Frazele și cuvintele cheie sunt înregistrare de către așa-numiți „păianjeni”, care sunt script-uri pe care motoarele de căutare le folosesc atunci când accesează fiecare pagină de pe Internet. Acești „păianjeni” analizează conținutul și calitatea fiecărei pagini în parte. Una dintre aceste lucruri este de a înregistra cuvintele cheie și frazele cheie pentru a determina subiectul unei pagini, dar vor detecta, de asemenea, cât de des este folosit pentru fiecare în parte acel cuvânt cheie sau frază. Examinează dacă intr-o pagină este scris corect gramatical, și ce link-uri de intrare și hyperlink-uri de ieșire există. Hyperlink-urile sunt link-urile către alte pagini care sunt într-un fel relevante pentru acel subiect.

3. Scrie articolul tău

  • Asigură-te că este corect scris gramatical și nu conține greșeli de ortografie.
  • Dă articolului tău un titlu.
  • „Rupe-l” în paragrafe scurte, ordonat.
  • Utilizează cele mai importante cuvinte cheie și fraze cheie cât mai devreme în articolul tău (atât cât este posibil), de preferință în primul paragraf.
  • Nu folosi prea multe cuvinte cheie sau fraze cheie. Amestecă-le în mod natural în tot textul. Densitatea cuvintelor cheie este recomandată între 1-3%.
  • Include cele mai importante cuvinte cheie și fraze cheie în titluri cu tag-ul H1.
  • Se pot pune cuvintele cheie sau frazele cheie în italic sau bold.

4. Include hyperlink-uri în articol

  • Hyperlink-urile sunt link-uri către o altă pagină web care este relevantă pentru subiect. Ai posibilitatea de a evidenția un cuvânt sau o expresie și să adaugi adresa web la care dorești să se facă trimitere. Asigură-te că fiecare link este de calitate care oferă informații și o navigare ușoară.

5. Construiește link-uri către articolul tău

  • Chiar dacă ai scris un articol mare, trebuie să lași oamenii să afle despre asta. Schimb-uri de link-uri, share-uri pe rețele de socializare, încurajarea prietenilor de a distribui articolele tale și nu numai. Imaginația este limita ta!

Cât de util ți s-a părut acest articol?

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/06/blogging-960x537_c.jpg

Adaugă în articole link-uri


Cineva, m-a întrebat cum am „construit” cititori pe blog. Unul dintre răspunsurile pe care i le-am dat a fost că am fost generos cu „conectarea” la alte bloguri.

Un blogger scria un articol şi sute de alţi bloggeri făceau trimitere la acest articol principal, cu articole care se construiau în jurul acelei idei iniţiale.

Rezultatul a fost că:
1. Ideile se răspândeau în întreaga blogosferă rapid.
2. Relaţiile dintre bloggeri au crescut cu fiecare link.
3. Blogurile tuturor au crescut.

În timp ce acest lucru se întâmplă şi astăzi pe bloguri într-o oarecare măsură, o mare parte din schimbul de link-uri s-a mutat la alte „medii online”, cum ar fi Twitter, Facebook, şi alte site-uri de bookmarking. În zilele noastre, bloggerii rareori „linkează” către alte bloguri pe blog-ul lor, deoarece ei o fac în altă parte, sau se simt că prin „legarea” asta, ar fi ajutat concurenţa.

Astăzi, sarcina ta este de a recupera „practica de conectare la alte bloguri” – de asemenea, numit şi outbound linking – prin scrierea de articole în care evidenţiezi ceea ce un alt blogger a scris în nişa ta.

Astăzi, vom scrie un „post link” – un articol ce linkează către cel puţin un alt blog. Motivele pentru a te „lega” la alte bloguri sunt următoarele:

1. Este o modalitate foarte bună de a oferi valoare cititorilor tăi. Cititorii întotdeauna apreciază link-uri incluse în propriile articole către un conţinut de calitate.

2. Creşte credibilitatea ta. Scrie regulat ceea ce alţii au scris în nişa ta, şi vei prezenta cititorilor tăi că eşti conectat şi la curent cu evoluţiile din domeniul tău.

3. Ajută să construiţi relaţii cu alţi bloggeri. Nu e nimic să trimiți unui alt blogger trafic pentru a face o impresie şi a construi legături. Nu numai asta, dar atunci când vă „legaţi” la ceilalţi într-un mod constructiv, care de fapt se bazează pe ideile lor şi adaugă valoare la conversaţia respectivă, această tehnică de multe ori duce la interacţiuni în curs de desfăşurare.

4. Ajuta la SEO. Unii profesionişti SEO susţin că „legarea” la conţinut relevat în nişa ta folosind cuvinte cheie relevante ca „texte ancore” poate afecta într-un mod bun vizualizarea asupra blogului de către motoarele de căutare.

Meniu