Sorteaza dupa:
Grid
  • Acasa
  • Categorie "Seo"
  • (  »   Page 4)

Categorie Seo

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate – Knowledge Graphs


Noul ghid pentru rating de la Google conţine foarte multe pagini dedicate Knowledge Graphs. Cei care se ocupă de atriburiea ratingului îşi dedică o bucată bună din timp atribuirii de rating-uri pentru aceste „grafice de cunoaştere/ştiinţă” (cum s-ar traduce mot-a-mot acest termen).

Dacă vă întrebaţi la ce foloseste Knowledge Graphs, ei bine, aflaţi că aceşta reprezintă o bază de cunoştinţe folosită de Google pentru a îşi îmbunătăţi rezultatele oferite printr-o căutare sistematică folosind informaţii din mai multe surse. Knowledge Graphs a fost introduse încă din 2012. Acesta oferă informaţii detaliate şi structurate referitoare la subiect, pe lângă o listă de link-uri către alte site-uri. Scopul lui este acela de a abilita utilizatorii să găsească informaţia căutată fără a mai avea nevoie să navigheze pe alte site-uri în căutarea acesteia.

În versiunile anterioare, Google folosea două modalităţi pentur a diferenţia între două tipuri diferite de informaţie: Title Link Result Block (TLRB) şi No Title Link Result Block (NTRLB). Primul, arăta un titlu pe care se putea da click pe când cel de-al doilea nu prezenta această opţiune.

De asemenea, Google le cere angajaţilor care se ocupă de atribuirea rating-ului să specifice un rating vital pentru TLRB care va furniza toate informaţiile pertinente căutării pe pagina de destinaţie TLRB. Acest lucru ne indică (încă o dată) că Google investeşte multe resurse în realizarea de knwoledge graphs – spre încântara celor care efectuează căutari, dar nu şi spre a webmasterilor.

Aceste prime articole au fost mai mult introductive, pentru a vă familiariza cu anumiţi termeni, începând de mâine vom intra cu adevărat în subiect şi vom discuta despre reclame, aşa că: staţi aproape!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate . E-A-T


Vă vorbeam despre faptul că specialiştii Google au modificat regulile după care acordă un anumit rating unui site. În noul ghid se pune mare accent pe principiul e-a-t – şi aici nu este vorba despre englezescul to eat – a mânca, ci despre 3 cuvinte: expertise (expertiză) + authoritativeness (autoritate) + thrustworthiness (nivel de încredere).

Lipsa e-a-t

Cei de la Google avertizează că lipsa acestor factori va duce la acordarea unui rating scăzut. Astfel, în funcţie de gradul în care aceşti factori lipsesc pagina va avea un rating destul de mic. Asta înseamnă că webmaster-ii trebuie să se asigure că site-urile vor trece de testul e-a-t.

De asemenea, experţii în atriburiea de rating-uri au fost avertizaţi cu privire la site-urile la care se poate contribui cu articole, precum forumurile şi site-uri care le permit utilizatorilor să contribuie cu articole. Aceste pagini ar putea suferi anumite carenţe pe partea de nivel de încredere (thrustworthniess). Acestea fiind zise, sunt anumite tipuri de site-uri care primesc conţinut din partea utilizatorilor, de exemplu forumurile frecventate de experţi într-un anumit domeniu – experţi cu care cei de la Google vor încerca să coopereze pentru a determina nivelul de încredere al anumitor site-uri.

Ce face un expert?

Drept urmare a noilor fundamente e-a-t, Google a declarat că persoanele responsabile de atribuirea rating-urilor vor fi experinţi în diverse domenii. Cu toate acestea, nu toate domeniile pot avea un expert – este mai uşor să stabileşti cine este expert într-un domeniu ca medicina, decât într-unul precum hobby-urile.

Cei care acordă rating-uri vor trebui să asigure expertiza şi referitoare la viaţa de zi cu zi , inclusiv în domenii „Your Money or Your Life” (YML, în traducere mot-a-mot: banii sau viaţa) – fapt subliniat de ultima actualizare a acestui ghid. De pildă, forumurile de suport sunt o resursă importantă pentru cei care suferă de o anumită boală, din vreme ce pot lua legătura cu alte persoane care se confruntă cu aceeaşi problemă. Aceştia din urmă nu sunt neapărat medici, însă experienţa lor cu boala îi transformă în experţi. Cu toate acestea, sfaturile strict medicale trebuie să vină de la medici.

Pentru cei care se ocupă de partea  SEO  a unui site va fi extrem de important să stabilească nivelul de autoritate şi expertiză a celor care se ocupă de redactarea articolelor. Toţi ne dorim ca oamenii să aibă încredere în site-ul nostru, asta fără a mai menţiona accentul pe care îl pune Google pe factorii e-a-t despre care am vorbit în acest articol, deci trebuie să avem mare grijă cu privire la calitatea conţinutului.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/486086_504717882898789_1153853281_n-960x960_c.jpg

Ghid pentru rating de calitate : Schimbări majore google


M-am gândit că ar fi util să vă prezint un Ghid pentru rating de calitate având în vedere că Google a modificat complet ghidul după care se orientează specialiştii care se ocupă de atribuirea de rating-uri pentru site-uri.

Nu este vorba de vreo actualizare a regulilor vechi, ci despre o modificare totală. Multe din noile reguli nici măcar nu seamănă cu regulile vechi, folosite de cei care au cunoştinţe SEO. Ghidul conţine noi informaţii asupra metodelor folosite de Google pentru a afişa rezultatele căutărilor dar şi asupra felului în care un site poate avea un rating de top.

Noua versiune (a 5-a) a apărut de doar 3 luni şi conform acesteia Google pune mai mult accent pe rezultatele knowledge graph style (despre care vom discuta mai încolo) care par să ia locul rezultatelor de căutare clasice ale Google, precum şi reputaţia, autoritatea, şi desigur reclamele de pe pagină (dacă este cazul).

Google pune acum accent pe site-urile care au un grad mare de expertiză, autoritate şi încredere. La aceşti algoritmi s-a lucrat foarte mult şi nu ar trebui să fie vreo surpriză pentru niciun webmaster.

Dar, fiţi fără grijă! În zilele ce urmează vom continua acest Ghid pentru rating de calitate şi vă vom învăţa cum să vă îmbunătăţiţi site-urile conform noilor reguli stabilite de Google.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/02/Ce-este-Black-Hat-SEO-960x411_c.jpg

Ce este Black Hat SEO?


Optimizarea SEO  prin „black hat” este de obicei definita prin tehnici ce sunt utilizate pentru a obţine o poziţionare mai bună în căutări, dar lipsită de etică. Aceste tehnici black hat SEO includ, de obicei, una sau mai multe dintre următoarele caracteristici:

Ocolirea regulilor motoarelor de căutare şi reglementărilor.

Prezentarea de conţinut într-un mod diferit vizual sau non-vizual pentru păianjenii motoarelor şi utilizatorii motoarelor de căutare. un text pentru utilizatori, alt text pentru crawler.

Keyword stuffing (umplutură de cuvinte cheie): Plasarea de liste lungi de cuvinte cheie şi nimic altceva pe site. În cele din urmă veţi fi penalizaţi de către motoarele de căutare. Invăţaţi cum să plasaţi cuvintele şi frazele cheie în modul corect pe site. Într-un articol viitor vom afla despre cum se pun cuvintele cheie într-un articol, cum se plasează, câte cuvinte cheie trebuie să punem etc.

Text invizibil: Această tehnică constă în a pune cuvinte cheie în text alb pe un fundal alb de exemplu, în speranţa de a atrage motoarele de căutare. Din nou, veţi fi penalizaţi.

Pagini de intrare: O pagină de intrare este de fapt un fals, o pagină pe care utilizatorul nu o va vedea. Este pur şi simplu pentru păianjenii motorului de căutare, în încercarea de a-l păcăli să indexeze pagina.

Aceaste tehnicii, black hat SEO sunt tentante. Dar toate, aceste trucuri vă ajuta doar temporar. Pur şi simplu nu se merită riscul. Folosiţi tehnici eficiente şi legale pentru optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare şi stati departe de aşa ceva chiar dacă arată promiţător.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/01/ebloguri-960x659_c.jpeg

ebloguri.ro revine in forta !


A inceput inițial ca o platformă de socializare, dornică de a construi o comunitate și de a realiza ceva nou și frumos în online-ul românesc. Acum, a venit timpul ca ebloguri să treacă la următorul nivel. Astfel, ebloguri devine o platformă atipică, unde scopul nostru este de a îmbina utilul cu plăcutul, oferind ajutor nu doar în ceea ce privește partea de SEO, însă și în legătură cu monetizarea. ebloguri își menține principiile de bază, adică oferirea de ajutor în ceea ce privește construirea unui blog și optimizarea sa SEO, însă de această dată vine cu ceva în plus, și anume, posibilitatea de a îți monetiza blogul prin simpla postare a unor advertoriale. Cu ebloguri puteți transforma pasiunea voastră în ceva ce vă aduce profit.

Ba mai mult, veți avea ocazia de a participa la diferite campanii și concursuri organizate în blogosferă, de unde vă veți alege cu premii tentante.

Însa ebloguri nu se mai adresează doar bloggerilor, ci și firmelor dornice de promovare și care au nevoie de ajutor. În funcție de nevoi, putem oferi servicii SEO sau content writer  , dacă sunteți la început de drum(și nu numai) și doriți o promovare de calitate, putem colabora în ceea ce privește campaniile de advertoriale.

[Tweet „ebloguri îmbină utilul cu plăcutul. Tu ce mai aștepți?”]

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/11/Stilul-de-scriere-atractiv-960x768_c.png

Stilul de scriere atractiv


Acum ceva timp , am scris un articol care conținea 10 sfaturi pentru un articol reușit și bine optimizat din punct de vedere SEO. De atunci, m-am gândit și am citit foarte mult despre articole și blogging. Într-o serie de trei posturi, vă voi oferi sfaturi practice privind blogging-ul cu privire la stil, structura și audiență. Astăzi, încep de la câteva sfaturi de stil elementare în obținere a unui stil de scriere atractiv!

Stilul de scriere atractiv

Unii dintre noi sunt scriitori înnăscuți. Ei sunt capabili să scrie un text atractiv, distractive și ușor de citit în câteva minute. Alțora le lipsește acest atu. Scrisul atractiv tine de talent, dar practica te ajută sigur! În acest articol vă voi da cinci sfaturi pe care le puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți stilul de scris și a avea un blog atractiv.

1. Citiți mult!

Dacă doriți să dezvoltați un stil de scris atractiv, ar trebui să citiți foarte mult. Lectura (romane, blog-uri, reviste, orice altceva) vă va inspira să scriei propriile articole într-un mod deosebit. Aceasta vă va arăta felul în care alte persoane formează propozițiile și alcătuiesc paragrafe. Cititul vă va învața cum să faceți glume și cum să folosiți jocurile de cuvinte. În cele din urmă, o lectură bogată vă permite vă dați seama atunci când un oferă un plus de frumusețe textului.

2. Decide între formal și informal

Cele mai multe texte nu sunt foarte formale. Blogging-ul permite un stil informal. Cu toate acestea, nu toate blogurile sunt la fel și nu toți bloggerii sunt la fel. La ebloguri.ro , vom încerca să scriem într-un mod entuziast. Suntem cu toții tineri, societatea noastra este tanara si in continua schimbare, iar noi foarte iubim mult ceea ce facem. Credem că un stil de entuziast se potriveste publicul nostru. Gândți-vă la publicul vostru când vă decideți asupra unui stil formal sau informal pentru a vă adresa cititorilor. Folositi un stil care se potriveste atât tine cât și cu blogul.

3. Amestecă!

Ca un text să fie atractiv pentru cititor, acesta trebue să fie foarte variat. Acest lucru înseamnă că ar trebui să încercați să vă jucați un pic! Încercați să alternați fraze lungi cu cele scurte. Evitați să folosiți doar fraze lungi. Cititul pe ecran tinde să fie obositor. Propozițiile lungi și complicate îngreunează și mai mult citirea.

Uitați-vă la felul în care sunt compuse propozițiile voastre. Încercați să alternați ordinea cuvintelor. Gramatica ne permite toate tipurile de variații când vine vorba de ordinea cuvintelor. O propoziție cum ar fi: „La ebloguri oferim sfaturi SEO” poate fi scrisă ca „Oferim sfaturi SEO la ebloguri „, dar, de asemenea și ca „sfaturile SEO este date la ebloguri”. Alternand cuvintele în propozițiile vostre, puteți face textul mult mai atractiv.

Încercați să utilizați sinonime dacă aveți tendința de a utiliza un cuvânt de foarte multe ori. Unii oameni folosesc cuvântul „și” sau „prea” foarte des. Amestecați ‘și „,” în plus „sau” la fel de bine „, și puteți face textul mult mai atractiv.

4. Nu folositi concepte abstracte!

Dacă scrieți un articol, ar trebui să încercați să utilizați termeni clari. Ar trebui să încercați să utilizați cuvinte care au sens pentru oameni, cuvinte clare. A scrie despre personal și angajați este abstract, în timp ce a scrie despre secretar și omul bun la toate are mai mult sens. Search Engine Optimization este un concept foarte abstract, în timp ce un rang înalt în Google este mai clar. Desigur, veți avea nevoie de câteva termeni și cuvinte abstracte în blog-ul dvs., dar asigurați-vă că explicații aceși termeni cu alții mai concreți . Folosirea exemplelor ajută.

5. Folosiți metafore și expresii!

Folosirea metaforelor poate fi o modalitate foarte bună de a condimenta textul. Dacă spunem că cineva este rece ca gheata, știm cu toții că nu înseamnă literalmente că persoana este realizată din gheață. Folosind metafore sau expresii poți face textul mai clar și mai distractiv. Oamenii înțeleg imediat ce vrei să spui, dacă utilizați metafore bine cunoscute și expresii. Nu exagera: scrierea unui articol cu 50 de metafore este prea mult !

6. Utilizați un instrument (sau un vecin)

Am descoperit recent un instrument util care te poate ajuta la scris. Puteți pune (o bucata) de text în Hemmingway-app (versiunea online gratuit) și se analizează textul imediat. Acesta analizează, printre altele, dacă frazele tale nu sunt prea lungi sau prea complicate.

Un alt mod de a vă asigura că textul este reusit, este sa ceri aproapelui tău, prietenului sau unui coleg să-l citească înainte de a fi postat on-line. Dacă cineva îți dă un feedback corect, vei reuși să faci îmbunătățiri.

Concluzie

A scrie într-un mod atractiv, probabil, este mai greu de învățat decât a scrie într-o structură clară. Totuși, cu un pic de practică și utilizarea acestor 5 sfaturi, toată lumea ar trebui să poată să scrie un articol decent.Bafta la scris !

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/09/10-sfaturi-pentru-un-articol-grozav-și-bine-optimizat-960x250_c.jpg

10 sfaturi pentru un articol grozav și bine optimizat


Scrierea unui articol pe blog –ca și orice altă scriere- este o abilitate. În scopul de a menține cititorul interesat, trebuie să vă gândiți la structurarea textului și scrierea lui într-un stil atrăgător.

Ar trebui să îi ajutați pe cititorii dvs să desprindă ideea principal din articolul dvs prin folosirea titlurilor, subtitlurilor și paragrafe clare. Dacă oamenii înțeleg și apreciază articolul dvs, există șanse mai mari să îl aprecieze și să îl distribuie pe rețelele de socializare. Iar acest lucru vă va crește ranking-ul!
În scopul de a îmbunătăți ranking-ul în google, cu siguranță ar trebui să vă îmbunătățiți abilitățile dvs în scris.

Pentru unii, a scrie de placere  și a scrie un articol bine optimizat SEO reprezintă două lucruri total opuse. Cu toate acestea, eu nu sunt de accord. Dacă doriți să aveți nu doar un articol plăcut, dar și bine optimizat, acesta trebuie scris în așa fel încât cuvintele cheie să fie plasate în locurile potrivite. Ateție, dacă folosiți prea mult cuvintele cheie, acest lucru poate afecta lizibilitatea textului. Nu faceți asta!

În acest post, aș dori să vă dau câteva sfaturi în legătură cu scrierea articolelor pe blog, astfel încât ele să fie și ușor de citit, dar și bine optimizate. Eu sunt ferm convins că aceste două obiective ar trebui să meargă mână în mână.

Sfaturi elementare pentru un articol reușit

Înainte de orice, articolul tău trebuie să fie unul bine scris. Mulți bloggeri încep să scrie după ce creează un nou articol pe blog. Pur și simplu tastează ce le vine în minte. Pentru unii ar putea fi suficient, deoarece au un talent înnăscut pentru scris. Alții însă au nevoie de ajutor. Eu am urmat mereu următorul set de reguli:

1. Gândește înainte să scrii!

Gândește-te bine la mesajul articolului. Ce vrei să le spui cititorilor? Ce scop are textul? Ce vrei ca cititorii să facă după ce au terminat de citit? Răspunde-ți întâi la aceste întrebări înainte să începi să scrii.

2. Notează structura articolului

Fiecare articol ar trebui să aibă un fel de introducere (care va introduce subiectul), un cuprinsul (în care este scris articolul în sine) și o concluzie (care ar trebui să rezume cele mai importante idei ). Scrie ce vrei să scrii în toate cele trei secțiuni. Ai acum un fel de rezumat al articolului. Acum scrierea articolului poate începe!

3. Utilizați paragrafele

Toată lumea folosește paragrafele, dar asigurați-vă co folosiți paragrafe care au logică. Nu începe paragraph nou doar pentru că arată drăguț. Aveți nevoie de un motiv pentru a-l începe. Fiecare paragraf ar trebui să aibă o idee principal. Întreabă-te ”Care este idea principal a acestui paragraf?”. Dacă este bine scris, idea ar trebui să se poată spune într-o propoziție. Dacă ai nevoie de mai multe propoziții, înseamnă că ai nevoie de mai multe paragrafe.

4. Folosește titluri

Dacă vrei ca articolle să fie ușor de citit, folosește subtitluri. Subtitlurile îi vor îndruma pe cititori și îi vor ajuta, făcând ideile tale mult mai clare.

5. Folosește conectori

Aceste cuvinte evidențiază ideea principlă. Dacă spre exemplu ai trei motive pentru care vrei să vinzi un produs, ar trebui să folosești conectori precum: În primul rând, al doilea, sfârșit. Mai poți folosi și cuvinte precum: cu siguranță, de asemenea și într-adevăr transmit un semnal clar pt cititori.
Pentru concluzie, folosiți: astfel, deci.
Aceste cuvinte sunt foarte importante pentru structura textului.

6. Cere cuiva să îți citească articolul

Înainte să publici un articol, lasă pe altcineva să îl citească. Întreabă persoana respectivă dacă a înțeles ideea principală. Corectează greșelile și propozițile care nu sunt formulate correct.

Sfaturi suplimentare pentru a scrie un post bine optimizat dpdv  SEO

Ar trebui să începi să scrii folosindu-te de sfaturile menționate mai sus. Niciodata nu ar trebui să compromiți lizibilitatea textului doar în scopuri seo. Dacă cititorilor le place articolul dvs, sunt șanse mai mari ca ei să îl distribuie și să aveți mult traffic. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți ranking-ul, fără a compromite lizibilitatea.

1. Asigurați-vă că articolele au lungimea potrivită

Asigurați-vă că articolele dvs au minim 300 de cuvinte. Ca regulă generală: încercați să puneți cuvintele cheie în aproximativ 2% din text (într-un articol de 300 de cuvinte, folosiți termenii de 3-6 ori).

2. Folosiți subtitluri

Titlurile sunt importante pt lizibilitate, dar și pentru optimizarea SEO. Asigurați-vă că folosiți cuvinte cheie în subtitluri, dar nu le folosiți excesiv.
Aceste titluri îl determină pe Google să înțeleagă principalele subiecte ale articolului, lucru care poate ajuta în ranking.

3. Folosiți plugin-ul WordPress SEO.

Acesta vă poate ajuta mult cu optimizarea. Alegeți mai întâi cuvântul cheie, introducându-l în căsuța corespunzătoare. Acesta este cel mai important termen, deoarece articolul dvs va fi găsit în funcție de el. Plugin-ul vă ajută și cu alte aspecte ale optimizării articolului. Cele mai importante sunt:
Plugin-ul vă permite să alegeți o metadescriere. Această descriere este un text scurt care indică subiectul principal al paginii. . În cazul în care descrierea meta conține termenul de căutare ales de dvs, textul va fi arătat de Google sub URL-ul dvs în rezultatele de căutare.
Plugin-ul analizează textul și vă calculează lizibilitatea articolului Se verifică dacă ați utilizat cuvântul cheie în 5 locații importante: articol-titlu, titlul paginii, URL-ul paginii, conținutul articolului și meta-descriere. Plugin-ul verifică, de asemenea, prezența de link-uri în articolul dumneavoastră și prezența de imagini în articol. Se calculează numărul de cuvinte și densitatea de utilizare a cuvântului cheie

De asemenea mai ești anunțaț dacă ai mai folosit acel cuvânt cheie, pentru a evita concurarea cu tine însuți.
Dacă scrii un text relative dpdv SEO, plugin-ul va anunța acest lucru printr-o bulină verde. Cu cât mai multe buline verzi, cu atât mai bine.
Rețineți că nu fiecare punct trebuie să fie verde pentru a avea un articol ”bun”.

4. Adaugă conținut cu regularitate.

Postarea articolelor cu regularitate îi va transmite lui Google semnalul că blogul tău este unul active. în cazul în care nu este active, articolele ar putea devein mai puțin interesante pentru Google și paginile de căutare.

Sfat Bonus: Fă legătura cu un articol anterior

Dacă ai scris deja un articol în legătură cu subiectul curent, nu uita să faci legătura între cele două articole. Acest lucru îi va oferi autoritate. De asemenea, link-urile sunt foarte importante pentru Google.

Concluzia

Perioada în care folosirea unor trucuri SEO erau suficiente pentru a obține un rang înalt s-a încheiat de mult. 

În zilele noastre, conținutul de calitate are cele mai mari șanse în a obține o poziție înaltă. Un conținut bun aduce multe like-uri și distribuiti pe Facebook și Twitter, și vă aduce de asemenea cititori fideli. Desigur, poți face lucruri suplimentare pentru a îți optimiza bine articolul, dar cel mai important este să transmit un mesaj foarte bun.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/08/Mituri-SEO-960x640_c.jpg

Mituri frecvente despre SEO


 

Mit: Am nevoie de un plugin pentru SEO.

Realitate: WordPress ca platforma (indiferent ca este pe .com sau hostata) are grijă de 80-90 la sută din mecanicii de SEO fara nici un modul instalat .

Fiecare blog WordPress.com are un Sitemap XML. Pentru a vizualiza Harta site-ului numeblog.wordpress.com/sitemap.xml în bara de adrese a browser-ului. Ceea ce vezi este cod, deci nu este menit să fie ușor de citit de către noi. Pentru Googlebot, cu toate acestea, este un “ce este nou”, este ca un ghid pentru cele mai recente postari de pe blogul tău. WordPress.com, de asemenea, trimite automat notificări către Google de fiecare dată când publici sau actualizezi un post sau o pagină. Acest lucru este similar cu modul în care abonații primesc actualizări de e-mail. De fiecare data cand postezi, tu spui  “Hei , Google fii atent la asta. ”

Daca vreti sa hostati  Wordpresss CMS va recomand ca plugin de SEO ( Seo By Yoast) .

Google se încruntă la conținut duplicat, iar dacă aveți mai multe bloguri identice (Cu acelasi continut), traficul din SERP este afectat . De asemenea este o idee bună să utilizezi cuvinte cheie precise în titlurile postarilor. Straduiti-va sa scrieti clar, natural continutul este pentru cititori nu pentru motorul de cautare .

Mit: Cu cat mai multe tag-uri și categorii folosite  pentru un post, cu atât mai bine este pentru Google.

Realitate: Folosind o grămadă de tag-uri și categorii care au puțin de a face cu postarea  dumneavoastră nu va spori vizibilitatea blogului. De fapt, Google nu se bazează pe tag-uri sau categorii. Cel mai bine este să utilizați doar câteva categorii, atent selectate și tag-uri pentru fiecare postare – cele care sunt cele mai relevante pentru postare.

Mit: SEO necesită o strategie și eventual un expert.

Realitate:  În timp ce organizațiile mari ar putea avea nevoie de a angaja un specialist pentru a le ajuta să ajungă la anumite obiective, bloggeri și proprietarii de afaceri mici pot face tot ce este necesar pe cont propriu. Google este foarte transparent cu privire la procesul de SEO

 Vezi ghidul google aici .

SEO este in cea mai mare parte bun simț.

Moduri inteligente de a crește rangul SERP

Actualiza conținutul în mod regulat (Am tot zis asta  „continutul este rege” calitate vs cantitate ) .

Concentreza-te pe construirea de trafic în moduri inteligente. Cauta alte bloguri pe subiect și lasa comentarii de fond (NU SPAM). Foloseste retelele sociale.

Va urma !

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/08/nofollow_tag-960x576_c.jpg

Link-uri DoFollow vs link-uri NoFollow. De ce ar trebui sa imi pese?


Link-uri DoFollow vs link-uri NoFollow. De ce ar trebui sa imi pese?

Link-uri DoFollow vs link-uri NoFollow. De ce ar trebui sa imi pese?

Cei ce sunt noi în SEO probabil că se întreabă ce este cu atâta zarvă în legătură cu link-urile Do follow și cele No follow. Ești confuz? Nu îți vă griji, te vei lămuri în curând.

Ce este un link DoFollow ?

Pentru a înțelege care e treaba cu link-urile DoFollow vs link-urile NoFollow, trebuie să îți povestesc puțin despre ce rol au și cum funcționează link-urile în domeniul SEO. Când o pagină a unui site conține un link de intrare, reprezentat printr-un hyperlink care indică acea pagină, pagina devine un mic propulsor din punct de vedere SEO. Gândiți-vă la un link ca fiind un punct, și cu cât ai mai multe link-uri, cu atât ai mai multe puncte. Multe puncte= câștigător.

Google ține cont de aceste puncte, monotorizând cât de multe link-uri de intrare are o pagină și de la ce site-uri provin. Atunci Google se gândește ”Hei, dacă mulți oameni folosesc link-uri care fac trimitere la o anumită pagină, precis e o pagină grozavă! Hai să îi oferim întâietate în motoarele noastre de căutare avantajând-o în fața celorlalte pagini cu un conținut asemănător, astfel încât să oferim oamenilor cele mai bune rezultate.

Google a creat un măsurător numit PageRank pentru a calcula punctele link-urilor. Mulți din domeniul SEO numesc punctele link-urilor ”autoritatea link-ului”. Autoritatea link-ului călătorește dintr-un site în altul, prin intermediul hyperlink-urilor. Cu cât e mai mare reputația site-ului, cu atât primește o mai multă autoritate. A primi un link de la New York Times sau BBC este aur curat!

Acum putem defini un link de urmărit – Link-urile de urmărit sunt link-uri care sunt considerate puncte, ajutând la avansarea site-ului și a PageRank-ului, oferindu-le un SERP mai mare ca și rezultat.

Ce este un link NoFollow?

Un link NoFollow este un link care nu este considerat ca un punct în favoarea paginii, nu crește PageRank-ul și nu ajuta la plasarea unei pagini în SERPs. Link-urile NoFollow nu primesc atenție. Viața lor este tristă și singuratică.

Un link NoFollow este creat cu un tag htm care arată cam așa:

<a href=”http://www.website.com/” rel=”nofollow”>Link Text</a>

Tagul acesta este ca un fel de mesaj pentru motorul de căutare, în care spune: ignoră această pagină
Sună răutăcios. De ce ar fac cineva așa ceva? Există un motiv pentru care acest lucru este posibil, și credeți-mă că este unul foarte bun!

O lume fără ”nu urmăriți” = mult Spam

După cum spuneam mai devreme, link-urile de forma follow sunt folosite de Google pentru a măsura PageRank-ul. Mai multe link-uri înseamnă mai multă autoritate, ceea ce duce la un trafic mai mare pe pagini. În starea sa naturală, PageRank-ul arată cele mai populare pagini (și probabil cele mai calitative) și arată aceste pagini căutătorilor.

Ei bine, lumea noastră este imperfectă, și cum probabil ați mai auzit, exista unii așa numiți experți SEO care folosesc diferite trucuri pentru a păcăli motoarele de căutare și pentru a crește rank-ul paginilor. Înainte de apariția link-ului nofollow, aceste trucuri erau o metodă ușoară de a stimula artificial rank-ul paginii.

Odată ce PageRank-ul a fost descoperit de către hackerii SEO, lucruri rele începeau să se întâmple. Dintr-o dată totul se rezuma la link-uri pentru SEO. Mai multe link-uri de intrare înseamnau un PageRank mai bun, iar ei erau hotărâți să obțină cât mai multe link-uri, chiar dacă acest lucru însemna să spameze tot internetul pentru a le obține. Comentariile de pe bloguri s-au transformat în metode de autopromovare.

Wikipedia a fost și ea afectată. Oamenii încercau sa adauge propriile lor site-uri ca și recomandări la sute de pagini, doar cu scopul de a obține autoritate.

Comunitatea de blogging era ingrijorată- acești spameri distrugeau orice șansă la promovare adevărată sau la discuții autentice pe bloguri. În 2005, Google, așa zisă poliție a web-ului, a intervennit. Matt Cutts de la Google și Jason Shellen de la Blogger au intervenit și au introdus atributul nofollow.

nofollow= eticheta de care internetul are nevoie, dar nu cea pe care o merită

Această etichetă evidențiază mentalitatea greșită frecvent asociată cu SEO, dar nimeni nu neagă că fără această etichetă nu am fi rezistat.

Link-ul de neurmărit a făcut mult bine în lumea online-ului – cei mai mulți spameri SEO nu vor mai avea posibilitatea de a te deranja cu link-uri irelevante. WordPress și Wikipedia atribuie automat o legătură pentru toate link-urile trimise de utilizator.

Ca si webmaster, poate te intrebi când să folosești atributul „nofollow” și când să oferi permisiune unor link-uri. Atributul „nofollow” se oferă în următoarele cazuri:

  • link-uri plătite (nu ar fi corect să cumpere autoritatea, nu e așa?)
  • comentarii
  • forumuri
  • orice Google consideră ca fiind conținut suspicios

Unii webmasteri pot dezactiva atributul „de neurmărit” ca o recompensă pentru comentatorii blogului, care contribuie la discuțiile on-line sau fac parte din comunitate, dar asta rămâne la latitudinea individului.

Deci, nu ar trebui să mă preocup de link-urile de neurmărit, corect?

Greșit! Doar pentru că ele nu oferă o valoare SEO, nu înseamnă că sunt lipsite de valoare. Aceste link-uri încă mai oferă trafic considerabil.

Un comentariu bine plasat pe un blog sau un post relevant pe un forum vă poate aduce mult trafic pentru site-ul dvs.

În plus, motoarele de căutare de astăzi iau în considerare o mulțime de factori, în afară de PageRank. Impactul pe rețelele sociale, precum Twitter și Facebook, devine din ce în ce mai valoros. Dacă vrei să îți construiești un brand, nu te gândi la ce link-uri sunt bune pentru SEO, ci gândește-te la ce link-uri sunt bune pentru afacerea ta și îți pot oferi autoritate. Amintiți-vă că link-urile, indiferent că sunt sau nu de urmărit, inspiră încredere.

De asemenea, se merită să folosești link-uri ce au legătură cu Wikipedia, atunci când este cazul. Cei de la Wikipedia sunt foarte pretențioși când vine vorba de referințele lor, așa că vei fi nevoit să vă străduiți și să oferiți conținut unic, iar dacă puteți obține un link, acest lucru vă poate aduce rezultate considerabile.

Gianluca Fiorelli a observat odată când făcea cercetări în legătură cu site-urile de călătorie despre Patagonia că pe primul locîn Google se afla un site care avea un link Wikipedia. El spune:

Am făcut cercetări aprofundate și am descoperit că link-ul era într-un post despre imigrația Welsh in Pantagonia, aflat pe acel blog. Oare link-ul acela aducea trafic? Probabil că nu, dar a fost observat de cineva de la site-ul BBC, care a folosit și el acel link, făcând trimitere la Wikipedia. Acum, site-ul de turism nu are doar un link de la Wikipedia, ci are de asemenea și un link de la BBC.”

Link-urile Wikipedia, chiar dacă fac parte din categoria „de neurmărit”, pot să vă aducă foarte mult trafic.

Cum pot să văd dacă un link este sau nu de urmărit?

Cum faci diferența între cele două?

În Chrome, du-te la bara de navigare și faceți clic pe View> Developer> View Source. Alternativ, puteți doar să faceți clic-dreapta pe o pagină și alegeți Inspect Element. Pentru Firefox, nu click-dreapta> View Page Source.

De acolo, urmează Editare> Căutare și uită-te după „nofollow” în caseta de căutare. Toate cazurile de tag-uri nofollow vor fi evidențiate.

Pentru profesioniștii SEO care doresc să țină evidența atent și ușor a link-urilor de neurmărit, există multe extensii disponibile ce pot fi descărcate pentru Chrome și Firefox care evidențiază în mod automat link-urile paginilor pe care le vizitați.

Pentru Firefox:

  • Seo Quake
  • Nodofollow
  • SearchStatus

Pentru Chrome:

  • NoFollow Simple

Cum să obții link-uri cu influență?

Am vorbit despre importanța link-urilor, dar probabil ca vrei să afli câteva modalități de a-ți îmbunătăți site-ul.

Cea mai bună modalitate pentru a avea link-uri cu influență este cea cinstită: crearea de conținut grozav, original care devine apreciat în mod natural. O altă modalitate include blogging-ul, mai exact guest posturile, reușit astfel să obțineți trafic și un impuls pentru SEO.

Un profil echilibrat este cel mai bun

În final, amintiți-vă că un profil bune este un profil echilibrat când vine vorba de link-uri. Link-urile cu influenţă por fi bune pentru seo, dar ambele tipuri de link-uri își au rolul lor în strategia de marketing online.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/03/wordpress-code-image-960x539_c.jpg

Continutul este rege ( Tips and tricks )


Toată lumea folosește aceleași optimizari, diferența e făcuta de titluri și  conținut.

SEO

Vizitatorii  se prind rapid dacă pe pagina pe care sunt exista  conținut valoros sau nu . Așa că singurul lucru bun acum este conținutul original și decent (Continutul este rege ).

Social media conteaza !

facebook

Google a inceput sa acorde o importanta foarte mare continuturilor (paginilor /blogurilor ) partajate pe retelele sociale. Cu cat un material primeste mai multe LIKE ,share-uri  sau  Retweets pe Twitter (mai putin folosit in romania din pacate ) , cu atat este cotat mai sus in clasamentul rezultatelor pe Google (SERP) . Recomand  pe blog / site sa aveti butoanele de share cat mai vizibile .

Google autorship

Google Authorship Markup: Cum să obțineți imaginea ta în motorul de cautare.

poza

Iese în evidență, nu-i așa? Totul este posibil prin magia  Google plus

În cazul în care valoarea  acestui lucru nu este evidenta, ia în considerare acest lucru: în conformitate cu un studiu privind google autorship în trafic, odată ce a fost adăugat numărul de click-uri a crescut cu 150 %. Aceasta este una dintre acele oportunități de a vă oferi un avantaj  aproape nedrept în  Google.

Cum setezi Google autorship ?

https://plus.google.com/u/0/+nume user /about/edit/co

Google

Daca folosesti wordpress aveti nevoie de :

Google Plus Authorship

Daca aveti nevoie de ajutor nu ezitati sa imi dati un email .

Meniu