Sorteaza dupa:
Grid
  • Acasa
  • Categorie "Social Media"

Categorie Social Media

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/08/social-media1-960x488_c.jpg

În epoca socială, nu face publicitate, implică-te


Apariția Internetului a marcat începutul de schimbări radicale la modul în care companiile interacționează cu consumatorii. În mod tradițional, brandurile ar livra un mesaj pentru consumatori, în speranța de a influența deciziile lor de cumpărare. Dar Internetul a schimbat terenul de joc prin punerea de control a ceea ce consumatorii ar putea vedea în propriile mâini ceea ce cumpără. Și ceea ce oamenii nu vor să vadă este publicitatea, spam-ul și marketing-ul strigător la cer.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/08/Rezolvă-o-problemă1-960x533_c.jpg

Rezolvă o problemă: 7 metode să identifici problemele cititorilor


Sarcina de astăzi este orientată spre scris. Astăzi, vom rezolva problemele cititorilor. Cei mai de succes bloggeri folosesc această metodă zi de zi, pe blogurile lor.

De ce? Dacă rezolvaţi problemele cititorilor:

  • veţi face o impresie foarte bună.
  • cititorii mai mult ca sigur se vor reîntoarce pe blogul tău.
  • cititorii vor fi înclinaţi să spună altora despre blogul tău.

Cu toate acestea, e un pic mai greu pentru un blogger la început de drum atunci când are puţini cititori sau duce lipsa de cititori.

Sarcina de astăzi este să identifici o problemă cu care cititorii tăi se confruntă şi să o rezolvi pe blogul tău. Mai jos expun 7 metode pe care le folosesc atunci când vreau să identific problemele cititorului meu.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2015/02/De-ce-contează-cu-adevărat-Google--960x540_c.png

De ce contează cu adevărat Google+


Google+ a crescut masiv din 2011, anul în care a fost creat și este deja numărul 2 ca fiind cea mai mare rețea de socializare după Facebook, numărând 300 de milioane de utilizatori activi. În ciuda creșterii din acești ultimi trei ani, mulți utilizatori consideră că este dificil de utilizat, alții nu sunt nici măcar conștienți de prezența sa, iar unii cred că rețelele sociale disponibile sunt mult mai adecvate pentru nevoile lor, încă nu se știe întregul potențial.

Există mai multe rețele sociale disponibile, utilizate fie pentru scopuri similare sau total diferite. Cea mai populară rețea de socializare, de departe, este Facebook, urmat de Twitter, LinkedIn, Pinterest și Foursquare. Deci, de ce ar trebuie să ia cineva în considerare Google+? Este foarte util? De ce contează cu adevărat?

De ce ar trebui să utilizeze cineva Google+

Google+ este o rețea socială excelentă, cu multe aplicații și perspective enorme, deoarece este deținut de Google. Este un instrument puternic nu numai pentru utilizatorii medii, dar și pentru profesioniștii din toate sectoarele de domenii. Diferența de bază din alte rețele sociale, este faptul că pune mare accent pe interesele utilizatori. Un utilizator care este pasionat de șah poate găsi alte persoane care iubesc, de asemenea, șahul, pot să participie la conversații relevante sau pot avea informații cu privire la cota de joc.

În ciuda faptului că interfața sa nu este foarte prietenoasă, Google+, are trei avantaje majore distincte:

Comunitățile

Comunitățile sunt părțile cele mai dinamice din Google+ și în zilele noastre există mai mult de 100.000 de comunități. Comparativ cu alte grupuri/forumuri au multe avantaje. Fiecare utilizator poate crea comunități sale sau să participe la alte comunități deschise/închise atât timp cât el este acceptat. Comunitățile sunt întotdeuna pentru un anumit subiect. Membrii lor pot discuta despre interesele lor comune, pot pune întrebări, pot adăuga comentarii și să fie la curent cu tendințele actuale. De exemplu, o comunitate de dezvoltatori Python adaugă mesaje relevante pentru interesele membrilor săi. Există, de asemenea, categorii în care posturile sunt catalogate, astfel încât un utilizator poate urmări separat fiecare informație. Dacă există un utilizator care încalcă drepturile unei comunități el va fi pedepsit în consecință.

Hangouts

Hangouts permite utilizatorilor să efectueze conferințe video live cu până la zece persoane, precum și transmitea în direct. O astfel de utilizare poate fi stocată pentru referințele viitoare la Youtube. Hangouts nu este folosit doar pentru comunicare între prieteni. Ele sunt, de asemenea, folosite pentru conferințe de presă, interviuri la locurile de muncă, servicii pentru clienți, clase de elevi și alte programe.

SEO

Conform unor studii recente, cel mai important semn care-l oferă Google în Social Media este butonul de +1 și share-uit. Google Autorship permite multor ziariști să-și lege blogurile,site-urile personale cu profilul lor în Google+. În conformitate cu toate studiile recente, Google Plus ar putea crește rata de click pe pagină și poate avea o prezență puternică în SERPs.

Google+ este necesar, într-adevăr

Este evident, Google+ este o rețea socială subestimată. Creatorul său, încearcă să-l promoveze prin toate mijloacele, în scopul de a sparge monopul de Facebook, și să aibă partea sa de piață în Social Media. După câteva eforturi fără succes cu Google Wave și Google Buzz, se pare că Google a învățat în cele din urmă din propriile sale greșeli și a găsit o modalitate de a intra în arena Social Media. Cele mai puternice arme ale Google+ este Hangouts cu capacitățile lor impresionante, Comunitățile din Google+, și, în final potențialul SEO.

Toate cele menționate mai sus, precum și faptul că Google oferă mai multe servicii importante și folositoare, cum ar fi motorul de căutare, Gmail, Google Drive, Google Analytics, Google Maps și Google Earth, printre altele, mulți specialiști cred că Google+ va reuși în curând să devină cea mai mare rețea socială, oferind cea mai bună experiență utilizatorului.

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/12/Facebook-960x571_c.jpg

Facebook – teren închiriat


Facebook este, fără îndoială, o metodă excelentă de promovare online. Însă este bine să ne bazăm doar pe el pentru acest lucru?

Traficul în procente

În primul rând, trebuie avut în vedere că, pe o durată de trei luni doar 12,9% din traficul de pe un site este generat de Facebook (în medie), în vreme ce 62,17% vine din cautarea organică. Alte surse de trafic sunt: trafic direct (10,80%), email (5,74%), backlinks (5,52%), Twitter (1,34%), alte reţele sociale (1,16%) şi diferite campanii de promovare (1,08%).

Deşi Facebook este a doua sursă de trafic, diferenţa între acesta şi căutarea organică este destul de mare  chiar dacă uneori aceasta mai poate fluctua (bineînţeles, Google generează cel mai intens trafic în această categorie). În plus, şi traficul adus de notificările prin mail poate creşte la rândul său pe măsură ce mai multe persoane se abonează la blogul/site-ul tău.

Înainte de a merge mai departe, să discutăm puţin şi despre veniturile ce pot fi aduse în situaţia în care doriţi să vă monetizaţi blogul/site-ul. Acest aspect este relevant mai ales având în vedere că venitul este un rezultat direct al traficului. Cel mai mare procent, evident, va fi generat de căutarea organică (33,8%). Urmează apoi Facebook (25,20%), trafic direct (19,36%), campanii (10,75%), backlinks (6,45%), email (5,74%), Twitter (0,92%), alte reţele sociale (0,92%).

Aici, lucrurile devin discutabile – chiar dacă motoarele de căutare generează cel mai mult trafic, procentul de venit este relativ mic, mai ales având în vedere că Facebook generează puţin peste un sfert din venitul total deşi aduce doar 12,9% din trafic. Şi traficul direct şi campaniile aduc, în mod neaşteptat, un procent destul de mare din profit (în campanii sunt incluse reclamele şi alte  linkuri prezente pe un site).

Facebook - teren închiriat

Facebook – teren închiriat

V-aţi construi o casă pe un teren închiriat?

De multe ori, probabil v-aţi întrebat de ce este necesar să-ţi faci un blog/site când Facebook este mai la îndemână şi poţi face atâtea lucruri cu el! În plus, nu necesită prea multă mentenanţă.  Bineînţeles că e necesar! Dar, v-aţi construi o casă pe un teren închiriat? Pentru a fi mai expliciţi – casa este site-ul/blogul, iar „terenul închiriat” este Facebook, dar la fel de uşor poate fi şi YouTube, Twitter, Google+ sau Pinterest.

Mulţi au încercat să se bazeze doar pe un site de socializare, fără a-şi mai dezvolta şi un site/blog şi orice alt mod de promovare. Alţii, în schimb s-au bazat prea mult pe aceste reţele în detrimentul altor metode de promovare. Nu cred că mai e nevoie să spun că acest lucru e foarte periculos, cei care uzează excesiv de acest mod de promovare riscă să aibă de suferit în urma schimbărilor ce ar putea apărea pe Facebook, sau pe oricare alt „teren închiriat”.

Ce înseamnă asta?

Asta nu înseamnă că trebuie să renunţaţi la Facebook, ci, mai degrabă să îl folosiţi cu cap. Utilizaţi-l, la fel ca pe toate reţelele sociale pentru a genera trafic şi venituri însă, nu abuzaţi de ele şi nu permiteţi ca totul să se întâmple doar pe aceste „terenuri”.

Dacă se va Facebook se va închide mâine, iar voi vă bazaţi 100% pe el, ce vă veţi face? Revenind la anlogia de mai sus legată de construirea unei case pe un teren închiriat – evident, e mai bine să îţi construieşti o casă pe un teren al cărui proprietar eşti; astfel vei putea face faţă mai uşor problemelor ce ar apărea în urma unui asemenea eveniment.

Facebook este mai degrabă o extensie, în vreme ce blogul/site-ul este punctul central (către el redirecţionându-se trafic folosind Facebook, email, Google, etc.).

În promovarea online, fiecare factor este important însă, cei asupra cărora deţii control total sunt mai importanţi!

http://cristian.ebloguri.ro/wp-content/uploads/sites/8/2014/05/Hashtag-960x539_c.jpg

Ebloguri.ro suporta acum hashtaguri


Ce fac hashtag-urile?

Hashtag-urile fac un lucru simplu: ordonează un subiect în acelaşi loc, fără a fi nevoie de o pagină specială. Astfel, dacă vreţi să scrieţi despre schimbările de temperatura care au loc zilele acestea în România, să spunem că puneţi hashtag-ul #vreme. Toată lumea va şti acest lucru, iar conversaţia publică se va muta într-un singur loc. Acesta ar fi avantajul pentru utilizatori, că pot să vorbească despre subiectele comune fără a fi nevoiţi să intre în grupuri sau să se afunde în simplele comentarii de pe o pagină.

Meniu